Hallo, vers vlees op de site

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo, vers vlees op de site

• Maker
    Discussie

• XXX

Hallo,
      Ben sinds kort de trotse bezitter van m’n jongensdroom.
      Eindelijk me een 911 Targa aangeschaft – 1984 – met een mooi dambord interieur en ‘matching numbers’.
      Na de aankoop even langs mijn vaste garage gereden in Mortsel om de motor na te kijken en een algemeen oordeel te vellen, gelijk ook eens polsen naar de kost om het beestje eens helemaal te laten herspuiten (originele kleur natuurlijk).
      Hmm, na enkele telefoontjes werd ik uitgenodigd om maar eens te komen kijken… Klonk echt niet zo goed. Balkje links rot, balkje rechts rot, uitlaatje om zeep… mijn jongensdroom begon meer een nacht merrie te lijken.
      Ach ja je begint ergens aan hé.
      Dus na een lange lijdensweg zit alles terug in elkaar en klinkt hij wel beestig met de SSI/Dansk combinatie (waarvoor dank aan de info op dit forum).
      Heb toch al een dikke 300km gereden sinds mijn aankoop in April 😕
      Vorige zondag, mooi weer om te toeren stap ik in mijn wagen maar die zat zo raar, ga ik even rond een kijkje nemen en die stond zo raar achteraan, helemaal weggezakt rechtsachter. Vlug de krik eronder, wiel eraf, ok, torsiestang gebroken. Takelwagen op en terug richting garage.
      Fantastisch weer vandaag, wagen in garage, ideaal moment om me aan te melden op dit forum dacht ik zo al. We blijven lachen en hopelijk heb ik hem binnen 14 dagen terug.
      Hey, ik blijf nog steeds fanaat van Porsche hé, ik geef niet op hoor!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • Mooie Targa, dat hij wat roest heeft is normaal. Eens opgeknapt is het een plezier om er mee te rijden.

Gaaf dat pascha interieur 8)

XXX

Ha, dus’t gaat wel hé!
            Dan even later zag hij er zo uit:
            [IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/IMG_0526.jpg[/IMG]
            [IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/IMG_0467.jpg[/IMG]
            Dan heb ik hem terug gekregen met mijn nieuwe uitlaat eronder:
            [IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/IMG_0547.jpg[/IMG]
            En nu heeft mijn torsiestang het begeven… Nog twee weken geduld uitoefenen en dan heb ik ‘m terug. Hoop dat er dan nog wat goed weer over blijft om er van te genieten.

Groeten,

Peter

XXX

Even foto proberen [IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/DSC04302-800.jpg[/IMG]
              voor het interieur was dit.
              En nu nog een andere als’t lukt:
              [IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/DSC04298-800.jpg[/IMG]

funny schrijft:

Welkom hier ,velen van ons zullen zich herkennen in je verhaal .
                Eerste P was ook een targa .

Straf, dat was bij mij (en vele anderen blijkbaar) ook zo…

proficiat Peter met je verwezenlijking van een droom van je! Daar gaat het tenslotte om. Laat je niet afschrikken door deze ‘tegenslagen’, je hebt immers een auto die reeds oldtimerleeftijd bereikt heeft!! Zelfs jongere generaties als de 964’s beginnen doorgaans al dergelijke kwaaltjes te vertonen. Het zal/kan inderdaad een flinke som kosten om het goed te herstellen, maar dan kan je er weer een hele tijd tegenaan!!

dat gaat niet
                    je moet ze eerst posten op een site zoals photobucket of zoiets en dan de img link copieren en dan hier plaatsen

XXX

Bedankt voor de welgemeende steun.
                      Dacht hem van iemand gekocht te hebben die ik via iemand ken en hier in de buurt Porsches verkoopt, gezond en roestvrij… , enfin nu is hij toch al heel wat roestarmer.

Ga nog eens een poging doen om een fototje te posten maar krijg meermaalsd e fout: JFTP::connect: Could not connect to host “ftp.porscheforum.be” on port 21

Locatie van mijn foto’s is natuurlijk de harde schijf op mijn pc.

Welkom Peter.

Zoals hier reeds gezegd; binnenkort kunnen jullie eindelijk van elkaar genieten en dan bleek het allemaal dubbel en dik de moeite waard geweest te zijn.

Veel plezier ermee !

Anoniem

Welkom hier ,velen van ons zullen zich herkennen in je verhaal .
                          Eerste P was ook een targa .
                          Na wat euros lichter zal je wagen in topconditie zijn . 😉

De moed niet laten zakken .

Daar was iemand blij dat die aan een leek kon verkopen .
                            Hij is van zijn gare banaan af 😕
                            Gelukkig bekijk je het positief en laat je de gebreken herstellen .
                            De fun komt dus nog , alleen iets later dan gepland .
                            Welkom op het forum hier

Anoniem

Welkom Peter!

Targa eerste Porsche waar ik ooit een toerke mee gereden heb.
                              Moet het hier ook beamen, geen nazicht voor aankoop laten doen blijkbaar? Maar swat je bent nu al zover, straks toerkes doen 😉
                              ‘t Weer, van geen belang 😉

Welkom op t forum !

Dat vroeg ik me dus ook al af…kijken en kopen ➡ Doe je denk ik nooit meer.
                                  Maar welkom!!

Dat je haar zag was je verkocht 😆 geen aankoopkeuring laten doen natuurlijk?…….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.