- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
-
Discussie
-
31 oktober 2011 om 18:17
Hallo,
Ben sinds kort de trotse bezitter van m’n jongensdroom.
Eindelijk me een 911 Targa aangeschaft – 1984 – met een mooi dambord interieur en ‘matching numbers’.
Na de aankoop even langs mijn vaste garage gereden in Mortsel om de motor na te kijken en een algemeen oordeel te vellen, gelijk ook eens polsen naar de kost om het beestje eens helemaal te laten herspuiten (originele kleur natuurlijk).
Hmm, na enkele telefoontjes werd ik uitgenodigd om maar eens te komen kijken… Klonk echt niet zo goed. Balkje links rot, balkje rechts rot, uitlaatje om zeep… mijn jongensdroom begon meer een nacht merrie te lijken.
Ach ja je begint ergens aan hé.
Dus na een lange lijdensweg zit alles terug in elkaar en klinkt hij wel beestig met de SSI/Dansk combinatie (waarvoor dank aan de info op dit forum).
Heb toch al een dikke 300km gereden sinds mijn aankoop in April 😕
Vorige zondag, mooi weer om te toeren stap ik in mijn wagen maar die zat zo raar, ga ik even rond een kijkje nemen en die stond zo raar achteraan, helemaal weggezakt rechtsachter. Vlug de krik eronder, wiel eraf, ok, torsiestang gebroken. Takelwagen op en terug richting garage.
Fantastisch weer vandaag, wagen in garage, ideaal moment om me aan te melden op dit forum dacht ik zo al. We blijven lachen en hopelijk heb ik hem binnen 14 dagen terug.
Hey, ik blijf nog steeds fanaat van Porsche hé, ik geef niet op hoor!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.