hallokes

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche fans :coolness:
    Ik ben Peter 35j en woonachtig rond de stille kempen en sedert kort een trotse eigenaar van een *porsche 997 GT3 Mk1.
    leuke wagen een hopelijk ga ik er veel plezier mee beleven :driver: en de passie delen met anderen gelijkgestemde en zo het *porsche virus verder verspreiden :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 111)
    • Great minds think alike ! Zelfde RS-spoiler Project ongoing ! :-))

0

Great minds think alike ! Zelfde RS-spoiler Project ongoing ! :-))

0

WINTER :sarcastisch normaal is dit het moment om de prutsen :popcorn:
          Er stonden nog wat werkjes klaar dat nog moest gebeuren :engeltje:
          Voorbumper had wat steenslag en ze zaten te veel gaten in van de nr platen :bounce: , ook de Rs vleugel stond op de lijst en lag in de weg op zolder :happy: koplampen waren wat aangeslagen aan de binnenkant dus deze ook maar eens aanpakken :engeltje:
          En als ze toch open zijn de spiegel maar int zwart zetten zoals de nieuwe modellen :popcorn: nieuwe glazen er op een klaar :engeltje:
          Dus klusserdeklus 😉
          Ik probeer foto’s te plaatsen maar lukt niet probeer straks nog eens proberen :what:

0

WINTER :sarcastisch normaal is dit het moment om de prutsen :popcorn:
            Er stonden nog wat werkjes klaar dat nog moest gebeuren :engeltje:
            Voorbumper had wat steenslag en ze zaten te veel gaten in van de nr platen :bounce: , ook de Rs vleugel stond op de lijst en lag in de weg op zolder :happy: koplampen waren wat aangeslagen aan de binnenkant dus deze ook maar eens aanpakken :engeltje:
            En als ze toch open zijn de spiegel maar int zwart zetten zoals de nieuwe modellen :popcorn: nieuwe glazen er op een klaar :engeltje:
            Dus klusserdeklus 😉
            Ik probeer foto’s te plaatsen maar lukt niet probeer straks nog eens proberen :what:

0

Heel knap!
              De gt3 ziet er vanop de flank wat lomper uit dan de RS, de drempels en striping in contrastkleur maken dat hij er scherper, lager, en breder uitziet.

Had zelf ook al is iets geprobeerd klein jaar geleden maar dan hoger en dat was te lomp. Dit is echt net goed. Proficiat Monza, heel mooie details die hem helemaal af maken.

Zelf vorig weekend ook nog wat bezig geweest met iets soortgelijks, maar andere stijl..’ Primeur op de PF DAYS volgende week…

0
                PDS

inderdaad erg knap ! :respect2:

0

Sjieke dinges!!!!!!! :respekt: :respekt: :drink:

0

nog enkele :relaxman: *luv
                      DSC_8666-Edit_2015-03-08.jpg

DSC_8667_2015-03-08.jpg

DSC_8868-Edit-2_2015-03-08.jpg

DSC_8930_2015-03-08.jpg

DSC_8934_2015-03-08.jpg

0

nog enkele :relaxman: *luv
                        DSC_8666-Edit.jpg

DSC_8667.jpg

DSC_8868-Edit-2.jpg

DSC_8930.jpg

DSC_8934.jpg

0

ziet er alvast veelbelovend uit!!!

0

wij wachten vol ongeduld mee :up:

0
                            PDS

Mooi mooi :respect2:

0

Vandaag een leuke Shoot gedaan voor en project van een *porsche boek :first:
                                voorsmaakje ik wacht vol ongeduld op de andere :coolness:
                                10422287_807012316044268_372959151992367849_n.jpg

0

😀 Deze foto is van de verkoper van het stuur. De mijne stond ook wel gekanteld toen ik hem pas had maar ik heb hem vrij snel toch maar weer gewoon geplaatst. Hoewel autostrade rijden nu echt wel vervelend is om de snelheid in de gaten te houden… :think:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.