hallokes

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche fans :coolness:
    Ik ben Peter 35j en woonachtig rond de stille kempen en sedert kort een trotse eigenaar van een *porsche 997 GT3 Mk1.
    leuke wagen een hopelijk ga ik er veel plezier mee beleven :driver: en de passie delen met anderen gelijkgestemde en zo het *porsche virus verder verspreiden :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
    • km teller staat op een speciale manier :coolness:

0

Moest er iemand interesse hebben, ik heb hier nog een momo mod 07 liggen (deep dish). 😉
        MomoMod07.jpg

0
        XXX

Top Peter, ik denk dat PDS al een PM gestuurd heeft om ‘t ook bij hem te doen.
          Ik zie ‘m nog niet direct met kameraad Stanley er een stuk afzagen… 😯

Eerlijk, véél meer meerwaarde dan die witte rolkooi :up: :up: :up:

0

Knap gedaan Monza :up: :up: :applaus:

0

Cool stuureke met die quick release !

Is 1 van de weinige dingen die ik aan mijn P’ke zou willen veranderen. Ik zou nog meer verstelbaarheid in de diepte willen, maw stuur nog dichter naar me toe kunnen zetten zodat ik niet met mijn knieën in mijn nek moet zitten.

0
              PDS

Mooi !

Nu stilaan toch maar eens een trackday doen ? Hij is er wel klaar voor denk ik :up:

0

:up:

0

Na het driften wist ik het zeker !!! :driver:
                    Ik zat met mijn pols constant tegen de airbag aan :think: niet leuk en hinderlijk :bounce: inc korte bewegingen is het ook hinderlijk. dus op zoek naar een oplossing eest is gekeken naar en alternatief in origineel dat mms iets meer offset heeft maar negatief bij elk origineel stuur het zelfde 😯
                    Dus alternatief dus :up: eerst wat informeren hoe en wat met de airbag maar hier kan men makkelijk de stekker van aanpassen dus :music:
                    bij wat surfen zeten de meeste OMP 350mm plat cup stuur met de rode knopjes als claxon zier er stoerder maar is moeilijk in gebruik en kom je ook regelmatig tegen :engeltje: en het originele is ook 370mm en is op het randje van te groot :bounce: dus koos ik voor OMP WRC 350mm in alcantara :up: met een offset van 50mm en 30mm rond voor en betere grip :first:

Nu besteld en geregen nu monteren die handen :mrgreen:
                    voor :engeltje:
                    IMG_6473.jpg
                    ondertussen de originele stekker aangepast :up
                    OMP1.jpg
                    Er zit nog een dummy stekker voor iets of iets dat niet nuttig is ? die moet weg er is geen plaats in de nieuwe naaf voorzien :engeltje:
                    OMP3.jpg

OMP4.jpg
                    Even de zaag er in :coolness:
                    OMP5.jpg
                    Nog wat bijschuren en klaar 😆
                    OMP2.jpg
                    Nu past de naaf mooi :relaxman:
                    OMPSTUUR1.jpg
                    En klaar :first: veel beter, nu is de offset perfect staat Zelfs helemaal naar mij toe dus zeker niet te dicht :driver: dus bestel ik nog even een snel sluiting bijbesteld van +2.5cm voor het stuur staat stoerder en is makkelijk voor in of uitstapen :engeltje:

0
                    PDS

Maar je hebt blijkbaar nog speelgoed genoeg :respect2:

0

image.jpg

0

Beste,

ik zie nu pas, na een jaar dat dit m’n ex GT3 is die in goeie handen zit blijkbaar !!! toch een beetje spijt deze te moeten (voor de huisvrede) wegdoen!
                          :respekt:

0

Middentunnel idd moet nog gebeuren maar nu even geen zin in :engeltje:
                            te veel zin om te :driver: + ben eigenlijk mms nog op zoek naar carbon :happydance:

0

Rolkooi: :up:
                              zijdorpels: 🙄
                              wijzerplaten: 🙄

Verkopen die handel…….. 😉

0
                              S2

Rolkooi in het wit is een super verbetering !!!

0

Goeie keuze om de rolkooi in het wit te zetten. Die bij mij is zo af fabriek. Tevens de middentunnel in het wit zetten is nu mijn raad.
                                  Geeft het interieur een meer racy look vind ik.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.