hallokes

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche fans :coolness:
    Ik ben Peter 35j en woonachtig rond de stille kempen en sedert kort een trotse eigenaar van een *porsche 997 GT3 Mk1.
    leuke wagen een hopelijk ga ik er veel plezier mee beleven :driver: en de passie delen met anderen gelijkgestemde en zo het *porsche virus verder verspreiden :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 111)
  • PDS

[quote=”FCBloveschampagne” post=157182]Wanneer houden we eens een witte GT3 bijeenkomst ;-). Zou mooi zijn voor een foto[/quote]

Goed idee !!!

Hoeveel gt3 zijn er op forum ?

0

En sinds de zondag weet ik dat ik je al meer dan 20 jaar ken van ziens. :). We zijn in hetzelfde dorp opgegroeid 😉

0

Welkom Peter op het forum.
          Je hebt een geweldig mooie GT3
          Ben er zuinig op en (v)rij veilig.

0

Ik zag die daar staan, ziet er perfect onderhouden wagen uit.Wanneer houden we eens een witte GT3 bijeenkomst ;-). Zou mooi zijn voor een foto

0

[quote=”Funny” post=157173]Monza ik weet het niet zeker maar het zou kunnen .
              De mijne is het niet ! Die zit bij iemand anders .
              Heeft de vorige eigenaar de wagen bij Powercars gekocht ?[/quote]

Mm weet ik niet deze komt van DCT Maldegem 😉

0

Monza ik weet het niet zeker maar het zou kunnen .
                De mijne is het niet ! Die zit bij iemand anders .
                Heeft de vorige eigenaar de wagen bij Powercars gekocht ?

0

[quote=”Funny” post=157138]Heel mooi ! :lekker:
                  Van een forumlid geweest deze wagen? Enkel de steenslag stickers opzij eens vervangen .[/quote]

Enkel een goed gekuist :coolness:
                  Mm van een forumlid :drink: jullie kunnen wat meer vertellen van de *porsche *luv

0

Heel mooi ! :lekker:
                    Van een forumlid geweest deze wagen? Enkel de steenslag stickers opzij eens vervangen .

0

Machtige wagen, coole lokatie!
                      Die wagens gedijen toch goed in een beetje een retro industriële lokatie hé? :up:

0

Ondertussen al wat beter pics :engeltje:
                        3321.JPG

foto1.PNG

0

Voila manne zo krijg je rap foto’s en uitleg 😉
                          Proficiat!

0

wat een knappe wagen, dit is topfun vanaf het eerste trapje op het gaspedaal denk ik. 🙂

0

Nize :applaus:

0

knappe racemachine, proficiat en hou het veilig :driver:

0

bij deze al enkele pics :engeltje:
                                  heb al wat snelle wagens gehad maar de GT3 heeft wel iets dat de andere niet hebben buiten de looks stuurt hij mes scherp na een goede uitlijning :engeltje: geeft veel vertrouwen bij het rijden :driver:

foto.JPG

Porsche-997_26547088.jpg

0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.