hallokes

Home Forum Stel jezelf even voor ! hallokes

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche fans :coolness:
    Ik ben Peter 35j en woonachtig rond de stille kempen en sedert kort een trotse eigenaar van een *porsche 997 GT3 Mk1.
    leuke wagen een hopelijk ga ik er veel plezier mee beleven :driver: en de passie delen met anderen gelijkgestemde en zo het *porsche virus verder verspreiden :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 111)
  • PDS

[quote=”FCBloveschampagne” post=157182]Wanneer houden we eens een witte GT3 bijeenkomst ;-). Zou mooi zijn voor een foto[/quote]

Goed idee !!!

Hoeveel gt3 zijn er op forum ?

En sinds de zondag weet ik dat ik je al meer dan 20 jaar ken van ziens. :). We zijn in hetzelfde dorp opgegroeid 😉

Welkom Peter op het forum.
          Je hebt een geweldig mooie GT3
          Ben er zuinig op en (v)rij veilig.

Ik zag die daar staan, ziet er perfect onderhouden wagen uit.Wanneer houden we eens een witte GT3 bijeenkomst ;-). Zou mooi zijn voor een foto

[quote=”Funny” post=157173]Monza ik weet het niet zeker maar het zou kunnen .
              De mijne is het niet ! Die zit bij iemand anders .
              Heeft de vorige eigenaar de wagen bij Powercars gekocht ?[/quote]

Mm weet ik niet deze komt van DCT Maldegem 😉

Monza ik weet het niet zeker maar het zou kunnen .
                De mijne is het niet ! Die zit bij iemand anders .
                Heeft de vorige eigenaar de wagen bij Powercars gekocht ?

[quote=”Funny” post=157138]Heel mooi ! :lekker:
                  Van een forumlid geweest deze wagen? Enkel de steenslag stickers opzij eens vervangen .[/quote]

Enkel een goed gekuist :coolness:
                  Mm van een forumlid :drink: jullie kunnen wat meer vertellen van de *porsche *luv

Heel mooi ! :lekker:
                    Van een forumlid geweest deze wagen? Enkel de steenslag stickers opzij eens vervangen .

Machtige wagen, coole lokatie!
                      Die wagens gedijen toch goed in een beetje een retro industriële lokatie hé? :up:

Ondertussen al wat beter pics :engeltje:
                        3321.JPG

foto1.PNG

Voila manne zo krijg je rap foto’s en uitleg 😉
                          Proficiat!

wat een knappe wagen, dit is topfun vanaf het eerste trapje op het gaspedaal denk ik. 🙂

Nize :applaus:

knappe racemachine, proficiat en hou het veilig :driver:

bij deze al enkele pics :engeltje:
                                  heb al wat snelle wagens gehad maar de GT3 heeft wel iets dat de andere niet hebben buiten de looks stuurt hij mes scherp na een goede uitlijning :engeltje: geeft veel vertrouwen bij het rijden :driver:

foto.JPG

Porsche-997_26547088.jpg

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.