hallokes

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche fans :coolness:
    Ik ben Peter 35j en woonachtig rond de stille kempen en sedert kort een trotse eigenaar van een *porsche 997 GT3 Mk1.
    leuke wagen een hopelijk ga ik er veel plezier mee beleven :driver: en de passie delen met anderen gelijkgestemde en zo het *porsche virus verder verspreiden :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 111)
    • bij deze al enkele 😀
      heb al wat snelle wagens gehad maar deze geeft veel vertrouwen en stuurt mes scherp :happydance:

ken

welkom Peter
        veeel leuke km’s met je 997 GT3!!
        dat zal wel geen enkel probleem zijn 😀

Proficiat en veel plezier!

‘Hit en runner?’….Monza…GT3…oeps….

Welkom!!!

Val in herhaling, pics please :popcorn: 😉

welkom, ben benieuwd naar enkele foto’s van deze prachtige bolide 😆

Welkom op het *porsche forum :drink:

Fotokes?????????????????????????? :popcorn: :popcorn: :popcorn:

PB

@Wim
                      de nieuwe Monza concept mag er zijn hoor. 😎

Welkom Monza Gt3 :driver: dat is pure fun denk ik :up:

Wim

Toch niet van de Monza hè :mrgreen:

Eneuhhhh, welkom op het forum. 😉

welkom Peter,

al foto’s gevraagd :happydance:

S2

Welkom en veel plezier met je GT3!

En nu snel foto’s 🙂

Proficiat, hopelijk beleef je er even veel plezier aan als wij ! Wij hebben hem nu reeds een jaar en het zwakke punt aan de wagen is ….de chauffeur , dus heel je tijd om de auto te leren kennen, en als je denkt dat je de limiet met je wagen bereikt hebt dan blijkt dat hij nog harder gaat , nog meer aankan !
                                Het leukste is als ik de smile op het gezicht zie van m’n 7 jarig petekindje als we eens gas geven

Veel plezier en hou het veilig !

XXX

Welkom naamgenoot, zeker geen slechte keuze :up:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.