handige garage

Home Forum Zeverhoekje handige garage

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • [quote=”Luke”:2qrv7gcz][quote=”the body docter”:2qrv7gcz]
      mijn idee was en is nog steeds gans huis onder kelder maken en een hefbrug in de garage plaatsen wel te verstaan op kelder vloer en zo heb je een mogelijkheid om de collectie in de kelder te steken en de wagen van moeder de voruw en of dagelijkse wagen gewoon op gelijkvloers in de garage staan te hebben en de rest is niet zichtbaar voor pottekijkers[/quote]

ken er zo eentje in Zolder die dat zo heeft…[/quote]

ken er zo ene in Merelbeke, gebruikt geen hefbrug maar een autolift (deze zijn in de US ook heel populair, in een gewone garage gewoon zo een lift zetten (al plafond voldoende hoog is) en een wagen op de lift en ene er onder)

[quote=”the body docter”:1lmtx13l]
        mijn idee was en is nog steeds gans huis onder kelder maken en een hefbrug in de garage plaatsen wel te verstaan op kelder vloer en zo heb je een mogelijkheid om de collectie in de kelder te steken en de wagen van moeder de voruw en of dagelijkse wagen gewoon op gelijkvloers in de garage staan te hebben en de rest is niet zichtbaar voor pottekijkers[/quote]

ken er zo eentje in Zolder die dat zo heeft…

anderzijds ook best handig he hoe schow ik mijn collectie aan de buren zonder dat ze der krasse optrekken

of ik woon in de straat waar je de lambo om 3 meter hoog ziet staan

zal idd een goede afwatering voorzien moeten zijn en denk dat er een goede verwarming in moet onder gronds is het nog al vochtig

mijn idee was en is nog steeds gans huis onder kelder maken en een hefbrug in de garage plaatsen wel te verstaan op kelder vloer en zo heb je een mogelijkheid om de collectie in de kelder te steken en de wagen van moeder de voruw en of dagelijkse wagen gewoon op gelijkvloers in de garage staan te hebben en de rest is niet zichtbaar voor pottekijkers

Zal inderdaad krap worden…

Voor de liefhebbers: http://www.cardok.co.uk

Hij zal het wel erg moeilijk hebben om niet in het bloemperkje te rijden … De breedte ervan al gezien t.o.v. de breedte van de wagen ? (2de foto)
              Er staat op die foto onderaan (dus voor het bloemenperk) ook nog iets anders in de weg…

Zal wel een pompsysteem in de prijs begrepen zijn.
                Bij de eerste foto’s meen ik daar trouwens boven de wagen een luchtbehandelingsgroep te zien hangen, want je moet die ganse ruimte met de wagen toch wel droog kunnen houden.

Het werkt idd nu, maar ik stel me de vraag als er wat veel regen valt wat gebeurt er dan met de onderste wagens ?

Gek , gisteren deed die het .
                    Ik heb het eens opnieuw geuploaded.
                    Ditmaal op een andere site daar “zippyvideo’s” blijkbaar problemen heeft

Klikkerdeklik

Ik zie ook niets van die film

sorry, maar bij mij komt er niets in beeld ! Misschien foutieve link?

Ik moest van Luke even een filmpje online zetten
                          Hier is het ➡ KLIKKERDEKLIK

Super practisch , al zie ik mijn wagens liever staan dan te verstoppen

Anoniem

knap, eigenaar = begrafenisondernemer ?:lol:

hey, da’s knap ❗ ❗

wa zou da kosten ❓

Maar niet voor natte voeten 😕

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.