Handleiding Cayman 981 gezocht

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Handleiding Cayman 981 gezocht

• Maker
    Discussie

• Vanhout
    Deelnemer

Hoe kan ik aan een Nederlandstalige handleiding geraken voor mijn Cayman 981 (bouwjaar 10/2014) ? Ik heb de auto bij Porsche Osnabrück in Duitsland gekocht.
      Ik weet best dat ik de handleiding kan bestellen bij Porsche maar misschien zijn er forumleden die een goedkopere oplossing kennen.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • ik heb vandaag een brief aangekregen dat de handleiding binnen is… werk jij daar ?

@Zeuneke : ik weet niet of er een lange wachttijd is. Ik hou je op de hoogte.

Iemand een idee van de levertijd, heb er een besteld bij PZ antwerpen, kan blijkbaar lang duren zeggen ze …

@ norbocay : bedankt voor de info. Ik heb juist een mailtje gestuurd naar Porsche Center Paal met de vraag om het mogelijk was een handleiding te bestellen. Ik veronderstel dat zij dezelfde prijs hebben als jouw Porsche Center. Voor dat geld kan ik geen Duitse tolk inhuren 😀

VANDAAG : Handleiding Cayman 981 + PCM besteld bij Porsche Center Paal voor de prijs van 36.12 euro excl. BTW

Beste,
                Ik heb het PCM boekje en instructieboekje besteld bij Carrera Motors In St.-Martens-Latem.
                Prijs voor de 2 handleidingen €43.71 BTW inbegrepen.
                MVGR
                Norbocay

Er is wel een engelstalige online http://www.porscheownersmanuals.com/2014-cayman-manual/table-of-contents
                  Nederlands heb ik nog niet gevonden.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.