handleiding gezocht

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 handleiding gezocht

• Maker
    Discussie
  • wie heeft er nog een org. handleidings boekje te koop ligge van 944 turbo(220pk)?
    en de vraagbaak van deze auto ben ik ook aant zoeken.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • moet dan maar zeggen wat als ik iets kan terug doen hé
      the_onlyone911@msn.com

zal me deze week daar eens met bezig houden 😉

porscheke stuur maar door

je moet mij het boekje niet verkopen hoor enkel de copies en de verzending

voor wat heb je deze nodig, heb de ’84 liggen in het duits wel een paar bladeren los zitten maar kan de delen die je nodig hebt inscannen en doorsturen 😉

Ik verkoop het niet , maar het mag steeds gekopieerd worden 😉

zeg mij wat uw prijs is en ik stort het geld op uw nr

Ik heb hier alles liggen.
                    Wie wil kan het laten kopieren.

wie kan er mij een copie bezorgen van de handleiding van mijn 944 2.5 van bj; 1984-85
                      want bij porsche moet ik er waarschijnlijk 2 jaar achter wachten

groeten

Een PB is een Persoonlijk Bericht, dus een Private Message.
                        Kunt ge uw deal discreet afsluiten
                        😉

wat is een PB

Anoniem

Handleiding heb ik niet extra. Werkplaatshandboek heb ik op cd (incl extra 600 pagina’s over de turboversie). Stuur maar een PB

gr
                            dakke

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.