Handleiding NEDERLANDS cayman

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Handleiding NEDERLANDS cayman

• Maker
    Discussie
  • Hoi , ik heb een cayman (bouwjaar 2006) bijna full option gekocht bij Porsche Centrum Keulen. Ik mag hem volgende week gaan afhalen. Er zit natuurlijk een Duitstalige handleiding bij. Heeft er iemand van jullie een Nederlandse versie? Zou ik ze mogen kopiëren? Er staan namelijk zoveel “knopjes” rond dat navigatiescherm 🙂 ! Groetjes

Attachments:
    • DSC002511.JPG
11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • ik heb er alvast niks meer van gehoord ..
      Marc

Idd een jammere zaak .
        Het forum wordt door buitenstaanders aangezien als gratis technische bijstand waarvoor je geen bedankje moet laten .
        Weeral gelkd uitgespaard bij de dealer 😥

Wim

Xaverius schrijft:

@ Cabrio Wim: was dat bericht voor mij bestemd? Zo ja, excuses, ik kom hier maar zelden ‘piepen’.

Was niet voor jou bestemd hoor, maar voor onze topic starter.
          Heeft een paar keer gepost, en daar antwoord via het draadje en (PM) mail op gegeven, maar nog niks van respons gekregen of het nu opgelost is of niet.

Is voor veel forummers niet leuk al ze proberen een oplossing te zoeken, en daar later niks meer de de vragende partij op gereageerd word. 😥

@ Cabrio Wim: was dat bericht voor mij bestemd? Zo ja, excuses, ik kom hier maar zelden ‘piepen’.

dag Vanhout,
              mijn nederlandse versiemag je copieren
              gr. Marc

Wim

En is het een en ander al opgelost met de sticker, want in je mailbox kijk je ook niet.

Heb bericht dus maar verwijdert.

Ook al handleiding gevonden voor je Gayman. 😉

Beste

Van harte gefeliciteerd met de Cayman ! Ik heb mij ook beholpen met de Duitse versie van de handleiding, en tot nu toe blijft alles goed functioneren 😀

Hoeft het nog gezegd: de Cayman S is een heerlijke machine om mee te rijden.

Veilige kilometers gewenst !

X

bij Porsche centra in Belgie zal je wel de NL handleiding kunnen bestellen vermoed ik.
                    Ik heb zelf mijn Cayman S anderhalve maand geleden gekocht in Porsche Centrum Essen in Duitsland,en ben er toch in geslaagd om de werking te ontcijferen uit de duitse handleiding en gewoon wat te proberen.. den boel ontploft echt niet als je iets verkeerd doet hoor 🙂

als je vragen zou hebben, shoot, misschien weet ik of iemand anders op het forum hier wel een antwoord

Ook ik kan je niet helpen , maar hoop van jou en je wagen hier meer te zien na het vinden van het boekje .
                      Lekker onder gelijkgezinden

Wim

Als je op onderstaande link klikt, kun je ze daar in het Nederlands bestellen.

http://www.renntech.info/index.php?cPath=934_949

Hallo Vanhout,

Kan je niet helpen met de handleiding maar proficiat met je aankoop en welkom op het forum!

Greetz,

Plumber

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.