Hans stelt zich ook maar even voor

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Hans stelt zich ook maar even voor

• Dit onderwerp bevat 67 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op door Hans van Turnhout.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 68)
    • Ha die forummers uit Belgie

Na vele jaren op de Ned. site gekeken hebben wou ik ook hier eens meekijken.
      Bezit dit jaar 30 jaar een 911 en heb nu reeds 8 jaar een 993 S.
      Was al eerder bij jullie maar dat heb ik niet echt doorgezet en ga het nu wel proberen.
      Zag net al veel bekende gezichten, maar Koen ken ik al jaaaaaren ❗
      Ook Wim en Timo zijn geen onbekende :mrgreen:

Gr Hans

Welkom Hans :drink:

Bedankt voor je voorstelling, en wist je al, foto’s zien we hier graag :respect2:

PB

Ha die Hans!

Zoek je het “zonnige” zuiden op ❓

Welkom :respect2:

Welkom molen 😉

Dag Hans!
                Welkom hier!! :first: :drink:

Hans :drink:

PF toppertje :first:

Zie dat er meer NL’ers een uitstapje maken naar BE.

S2

Welkom hier 🙂

Benvenuti Hans,
                      FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS aub
                      Ciao,
                      Luc

Hoi Hans, welkom in ‘ons’ midden :mrgreen: (ik zit hier vandaag precies 1 jaar)
                        Aan 1 porscheforum hebben steeds meer mensen dus niet genoeg. 😆

Dat wordt wel een hoop koffie drinken in virtuele kroegen voor jouw. Hier heet dat het zeverhoekje dacht ik.

Have fun ❗

Welgekomen Hans, uit nederland 😀
                          Hoort er ook een Porsche bij die wij Belgen mogen zien :mrgreen: ?

Welkom op het forum !

Van harte welkom op dit gezellige forum . :applaus:

Enne Hans, misschien leuk je hier te ontmoeten !

Jorgen op de quiz kunnen we gemengde equipes maken ,helft Belgen helft Nederlanders . 😉

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 68)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.