Hard-top 3.2 cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Hard-top 3.2 cabrio

• Maker
    Discussie

• Wim

Zoals titel al aangeeft, ga ik proberen van een origineel dak van Porsche een hard-top te maken voor mijn 3.2 cabrio. 8)
      Velen weten waarschijnlijk dat die wel te verkrijgen zijn in polyester, maar dat is mijn ding niet, zitten ook geen regen gootjes aan, en ik wil wel voor originaliteit gaan.
      Het volgende doet zich ook voor, Porsche heeft blijkbaar ooit eens een dak gemaakt voor de cabrio met schuifdak.
      En dit is wat ik nu wil gaan nabouwen.
      Het dak heb ik vandaag opgehaald, dus als er straks wat tijd over is, ga ik er aan beginnen.
      Hier onder alvast een foto van het originele dak, wat ik vandaag van een Porsche geslepen heb. :mrgreen:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Wim

Ga ik wel proberen door middel van de schakelaar in de cabrio vergrendel box te maken i.p.v. dashboard.
        Moet ik niet zoveel draden trekken. 💡
        Zo niet kan ik terug vallen op het handmatig systeem van Mercedes W102, is hetzelfde als van Porsche.

Verdorie toch. 😳

Een cabrio met schuifdak… 😯

Ga je t elektrisch aangedreven maken ?

Wim

@Tim lees eerste post nog eens door. 😉

Succes Wim!

ps: laat je het schuifdakje er in zitten ? 3.2 cabrio mét schuifdak :mrgreen:

Dit is voor mij ook alvast een volgertje… 8)

Ik ben erg benieuwd naar de uitgevoerde werken van dit project .
                  Veel succes Wim

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.