- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
12 maart 2013 om 13:58
Beste forumleden
Ik ben het pad van een 964 verlaten en op zoek gegaan naar een mooie 996 omdat ik de wagen als daily driver ga gebruiken. Ik heb een mooie zien staan (optie voor 2 dagen genomen) maar zit met de volgende vraag:
de wagen heeft een dikke 100.000km op te teller staan, maar de koppeling is een heel stuk stugger dan die van vb. een 996TT of 964 waarmee ik recentelijk gereden heb. De wagen schakelde anders wel perfect.
Kan dit wijzen op een bijna versleten koppeling of is dit normaal dat het zwaarder is bij een 996 3.6?
Zou een OPC de opmerken/meedelen als je een AKK laat doen (eventueel als to do)?
Met welk budget moet ik ongeveer rekening houden mocht ik naderhand de koppeling toch moeten vervangen?Bedankt voor een eventuele reactie.
Met vriendelijke groet
L
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.