Hardtop Boxster

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Hardtop Boxster

• Dit onderwerp bevat 13 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Wim.
  • Maker
    Discussie
  • Ik heb zopas een mooie tweedehands hardtop kunnen kopen. Nu zijn er 2 “rillen” op het dak, links en rechts de linkse vooraan is losgekomen. Wat is de beste oplossing hiervoor gewoon vast lijmen met tex7. Ik zie dat deze normaal vast zit met een refet.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Wim

Foto maken en hier plaatsen zal teveel werk zijn zekers. 😉

ik ben geen member dus kan het niet zien

Kan er iemand van jullie aan dit geraken.
          http://boxsterregister.org/showthread.php?t=3607&highlight=hardtop

dacht je werkelijk dat ze die dingen uit één plaat persen ?

Bedankt Wim, ik had al een vermoeden dat ik lijm zou moeten gebruiken, Tec7 dus. Ik zal wel iets maken zodat ik deze met een sergant een paar uren kan laten drogen.

Wat is feitelijk de bedoeling van die twee latten?

Wim

Als je het een en ander sloopt wel. 😉

Maar ik zou dit niet doen want is zeer grove draad, en die is in het plastic kapot gedraaid.
                Dus ik zou iets van lijm gebruiken op die moer en goed aandrukken.

Het zijn inderdaad de 2 “latten” die links en rechts op de hardtop zijn.
                  Kan men daar aan de binnenkant aan?

Wim

En die kun je enkel langs de binnenkant vast zetten.

is dat één van de twee latjes die boven op je hard-top lopen?

Ik bedoel een refet aan de binnenkant van de lat.

DSC_4231.jpg

idd, want ik heb nooit geweten dat aan de buitenkant rivetten te zien waren :think:
                          (klik op de afbeelding om te vergroten)

zet misschien een fotootje bij van het item dat is losgekomen.

Lijkt me logisch om eerst te kijken wat de rede is van het loskomen.
                              Ouderdom, hardhandig geweest, corossie,… voor je gaat beginnen “klussen” met Tec7. 🙄

En herstellingen kun je best doen zoals het hoort. Kost wat meer, maar dan heb je ook wel wat. :up:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.