Harmonica bumpers

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Harmonica bumpers

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche gekken,

Ik ben in het bezit van een 1984 911 Carrera (3.2) die ik wil laten spuiten, na 20 jaar mag dat wel.
    Maar toen Porsche uit kwam met de rubber harmonica bumpers had ik er en hekel aan. Dus wie heeft een oplossing om deze lelijke rubbers te vewijderen. Achter …heb ik al de twee grote stoot blokken verwijderd, het geheel ziet er veel beter uit.
    Even voor de duidelijkheid …..ik wil geen oud model maken !!(helemaal “in” in Engeland!!) Ik wil ook geen moderne auto maken. Het moet gewoon een 3,2 blijven zonder de harmonica stukken. Weet iemand of er een voor en achter spoiler bestaat die ik kan gebruiken. Of heeft iemand ervaring met het terug drukken van de voorbumper, die staat toch op die lange bumper bevestigings stukken.

Ik hoor/lees graag,
    NEGENELF

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • [quote=”Number1″:3pvgzrqn]RUF heeft ook andere bumpers hiervoor, zowel voor vooraan als achteraan. zullen wel prijzig zijn denk ik…[/quote]

Ik ben daar zeker van, als je weet dat Carrera Motors Invoerder is.

RUF heeft ook andere bumpers hiervoor, zowel voor vooraan als achteraan. zullen wel prijzig zijn denk ik…

Bedankt voor de reactie, maar waar kan ik deze onderdelen kopen ?

Negenelf

RS, is ook leuk !!

er bestaan polyester bumpers die helemaal hetzelfde zijn als de harmonica bumpers maar dan zonder de harmonicas… dus uit 1 stuk polyester.
            Maar je kan uiteraard ook voor de RS bumpers gaan… kwestie van smaak.

Destijds heb ik er een paar besteld bij GT racing in amerika, maar je kan ze hier ook krijgen…

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.