- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
15 april 2012 om 19:19
Beste Porschevrienden,
Graag had ik eenieder van jullie persoonlijk leren kennen; jammer genoeg wordt me die tijd nu niet gegund. Ben altijd fan geweest van Porsche 944 modellen en heb er de laatste 20 jaar ook 4 verschillende gehad. Mijn laatste project was een oude Porsche 924 Turbo Carrera GT Look dewelke jaren had stilgestaan en waar ik met hartzeer nu jammerlijk afstand van zal moeten doen. Ben er ettelijke maanden aan bezig geweest en nu moet ik voor mijn bedrijf naar de Domenicaanse Republiek verhuizen.
Op zich is dat geen enkel probleem, enkel vind ik het zo’n zonde dat mijn wagen niet mee kan. De totaliteit van invoerkosten bedraagt een kleine 20.000€ en dat is de wagen jammer genoeg niet waard. Waar anders vind ik nog zo’n enthousiaste liefhebbers voor een kleine oldtimer als deze als op het Porsche forum? Ik zou het zeer jammer vinden moest deze wagen het niet gegund worden om nog vele jaren te genieten van onze zalige wegen en vraag dus aan jullie als liefhebber een goed woordje voor deze porsche te doen. Enkel al omdat zij dit verdiend !Met vriendelijke groeten,
Danny Van Elst
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.