Hartzeer !!!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hartzeer !!!

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschevrienden,
    Graag had ik eenieder van jullie persoonlijk leren kennen; jammer genoeg wordt me die tijd nu niet gegund. Ben altijd fan geweest van Porsche 944 modellen en heb er de laatste 20 jaar ook 4 verschillende gehad. Mijn laatste project was een oude Porsche 924 Turbo Carrera GT Look dewelke jaren had stilgestaan en waar ik met hartzeer nu jammerlijk afstand van zal moeten doen. Ben er ettelijke maanden aan bezig geweest en nu moet ik voor mijn bedrijf naar de Domenicaanse Republiek verhuizen.
    Op zich is dat geen enkel probleem, enkel vind ik het zo’n zonde dat mijn wagen niet mee kan. De totaliteit van invoerkosten bedraagt een kleine 20.000€ en dat is de wagen jammer genoeg niet waard. Waar anders vind ik nog zo’n enthousiaste liefhebbers voor een kleine oldtimer als deze als op het Porsche forum? Ik zou het zeer jammer vinden moest deze wagen het niet gegund worden om nog vele jaren te genieten van onze zalige wegen en vraag dus aan jullie als liefhebber een goed woordje voor deze porsche te doen. Enkel al omdat zij dit verdiend !

Met vriendelijke groeten,
    Danny Van Elst

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Wim

Welkom Danny, en is inderdaad een serieuze smak geld voor over te brengen.
      Maar als je ginds zit, kun je nog altijd meegenieten op en van het forum.
      Of hebben ze daar nog geen internet. 😉

Van harte welkom hier .
        En ook ik dacht alrijd dat Dom Rep het paradijs zou zijn , tot ik onlangs een reportage tegen gekomen ben die het complete tegendeel liet zien .
        Op de Hotels en hun privaat stranden paradijs puur , maar erbuiten 😕
        Zeer grote zware kriminaliteit , hopen drugs en moorden en (kinder) prostitutie waarbij Thailand compleet verbleekt .
        Ik hoop dat jullie goed beschermd zitten

is idd spijtig. Dominicaanse verhuizen is geen straf maar een oude liefde achterlaten weer wel. Daar nieuw projectje starten en ons met héél véél fotos overladen en hier en daar komen we wel zelf eens kijken in het zonnige Caraïben om de vorderingen dan op te volgen :engeltje:

welkom, jammer dat je die niet kan meenemen, maar begrijp dat 20000 euro véél geld is om in te voeren
            maar alvast succes met verkoop, hij zal wel een nieuwe goede eigenaar vinden

Welkom ,zo’n voorstelling hebben we hier graag .
              Afgezien van het feit dat je de Porsche niet kan meenemen zal de verhuis wel geen straf zijn. 😉
              Succes met de verkoop.
              Funny

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.