heb een porsche 928 S en nu?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 heb een porsche 928 S en nu?

• Maker
    Discussie
  • [img]http://spaces.msn.com/members/porsche928S/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1&_c=

hoi,hierboven mijn foto´s bijgeplaatst. 😆
    Ben totaal nieuw 😳 wat Porsche betreft dus ik hoop op wat steun van jullie.
    Als ik iemand kan helpen wat workshop ed.betreft,laat maar weten.

Groeten vanuit balen,Patrick[/img]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Ik meen te weten dat Patrick zijn beide 928S verkocht heeft… 🙁

Allemaal van in de buurt dus 😀

Hallo Patrick,

Hoe staat het nu met jouw 928S project. Ik zou graag met jou in contact komen want ik ben ook van Balen en heb sedert enkele weken ook een 928 S.

Lucky

[url=http://imageshack.us:24ot2pn5]

Hallo,

Even melden dat de motor los is maar de benzinepomp onderaan de tank zit vast.
              Deze moet vervangen worden dus als iemand eentje weet liggen,graag PM.

Tevens melden dat ik een tweede 928 in onderdelen heb meegekregen bij de aankoop en er zat een versnellingsbak bij van een 928 S (manueel)

Deze is echter een automaat.

Indien iemand interresse heeft,mensen van Porsche-Forum krijgen zo wie zo 15% korting he….. 😆

groeten vanuit Balen,Patrick

Anoniem

Oeps. 😯 ..inderdaad nog wat werk aan…
                Interieur valt nogal mee om aan te werken. Motor is ietske moeilijker en is eerder voor pro’s…veel geluk ermee en hou ons op de hoogte

Dan zal ik maar weer eventjes helpen zeker , zodat iedereen het kan zien (of toch een paar foto’s ervan ) 😉

hoi,

hij is van 1983.
                    Niet alleen in Duitsland geven ze er geld voor maar onze noorderburen zijn ook al op goede weg.
                    Bedankt voor de vele reacties….
                    Zal af en toe eens een fotootje nemen en weldra een site maken zodat alles in orde komt.

Groeten vanuit Balen,

Patrick

Anoniem

Knappe bak ! Van welk jaar is die ? (rond 1980 waarschijnlijk). Moet de moeite mee zijn om te rijden…300pk (of zoeits)…0-100 in 6s…geronk van een V8….
                      In Duitsland betalen ze blijkbaar weer veel geld voor een 928. Misschien een trend die er ook komt bij ons…wie weet…

Anoniem

ie zit nog ineen dus das al veel…..
                        nen hele winter voor er aan te werken, en volgende zomer klaar 🙂 )

Veeeeeeeeeel werk nog zo te zien… maar leuke hobby hé

Succes !

Oei daar is zo te zien nog veeeeeeeeeeel werk aan, maar het zal wel in orde komen. 😉

precies nog wat werk aan 😉

via deze link kunt ge de foto’s zien, maar ge moet een account bij hotmail hebben en inlogd zijn:

http://spaces.msn.com/members/porsche92 … photoalbum

Welkom op het forum 😆

Luc

Hallo en welkom hier.
                                  Een fotootje van msn plaatsen lukt niet.
                                  Je moet een foto eerst uloaden op het net zodat hij een vast url adres krijgt (eindigd meestal op jpg)

HIER (klik dus op de blauwe HIER)kan je gratis fotootjes uploaden.

Greetz

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.