heeft elke pdk bak sportstand ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 heeft elke pdk bak sportstand ?

• Maker
    Discussie
  • ik zag in ” de walen ” er een te koop staan, op foto zie ik enkel knopje om spoiler te bedienen staan .en rechts eentje wat ik niet goed kan zien maar waarschijnlijk psm knopje . (wat niks doet aan pdk ? ). en mijn frans is niet goed en verkoper zijn nederlands niet … de andere die ik gezien hebben knopje sport of dat knopje met demper waarbij pdk ook hoger in toeren schakelt ?

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • 123

voor pdk met Sport chrono bedoelde ik dus die linker knop in mijn foto.. de uitlaat is idd nog andere optie.

Volgens mij heeft het sportchrono pakket niet per se het knopje met de demper (= sportuitlaat). Sportchrono en sportuitlaat zijn twee afzonderlijke opties… denk ik.

123

knopje helemaal rechts is PSM off
          minder tractie controle

Bij mijn weten moet je de SportChrono optie hebben om de PDK en motor in hogere limiet te krijgen. En dan krijg je deze knoppen

Vraag gewoon foto met sticker van alle optie codes aan de verkoper.
          Veel relevanter dan op foto’s te gaan gokken wat er wel of niet op zit.
          Straks heeft er ene die knoppen vervangen… terwijl de optie er niet eens op zit.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.