Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › heeft er iemand…..
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 11 maanden geleden door 951 S.
-
MakerDiscussie
-
15 december 2005 om 09:43
heeft er misschien iemand ervaring met KEMPOWER uit Lommel?
Kunnen ze ,na het testen van je wagen , een vebetering zijn ? -
MakerDiscussie
-
@ Koen
198 Pk gemeten aan de achteras (zoals gemeten op de testbank) plus een vermogensverlies van ongeveer 20% is ongeveer 240 Pk aan de krukas. Dit is toch het vermogen dat Porsche opgeeft voor een 968. Meting zou kunnen?
Anoniem16 december 2005 om 00:51bij ons in de garage kunnen ze al de cayenne turbo chippen, zal es navragen of er nog ptjes gaan bijkomen. zijn al redelijk wat touaregs en andere gebeurt. tot nu toe allemaal al tevreden klanten. zal wel es horen.
dat van kempower en koen was ik weeral rats vergeten, shame on me…. was idd een schande, trek hierbij mijn vorige post in natuurlijk….. weten dus niet wat ze doen
Vriend van mij is met een wagen onlangs bij Auto Tune Heinz geweest.Zelf ben ik dus niet geweest maar hij vond het de top in België en wetende dat hij ne kritische mens is vertrouw ik hierop.
Het ideaal aantal km’s om te chippen was wel 5 a 10.000 km.
Mijn 195.000 km zal dus helemaal niet aan bod komen denk ik 😉Kempower zit in Lummen en niet in Lommel.
Ondanks dat jaren geleden (minstens 10) zij een goede naam hadden is deze helemaal weg.
Het bedrijf is niets meer.
Ik zou zeggen ga gewoon eens kijken en je zal zien dat ik gelijk heb.
Verder raad ik iedereen deze “oplichters” af. Dar draait het enkel nog om “duidelijk zeer dringend nodig” geld. Valse resultaten geven om zo te hopen dat ze aan je wagen mogen werken met het bijhorende kostenplaatje.
Afrader dusKenpower is nen prutser vraag dat maar aan de Koen en lees zijn verslag maar eens 😉
Ik ben net terug van Kempower, het bedrijf waar mijn 968CS op de testbank is geweest.
Bij aankomst moesten we de sleutels afgeven , de wagen werd door hun binnen gereden in het achterste gedeelte van het gebouw en de grote poort ging terug dicht.
Erbij zijn of kijken mochten we niet want dat zou gevaarlijk kunnen zijn. Dit werd bevestigd met een lidteken dat de eigenaar aan zijn arm had .
Anderhalf uur is de wagen op de testbank geweest ( we waren de enigste klanten daar) en hebben die anderhalf uur in de showroom vooraan mogen (moeten) wachten. Geen muziek , geen drankje , niemand gezien (je kon er echt alles leegruimen inclusief magazijn) en (als we er dan toch niet bij mogen zijn) geen camera in de werkplaats en TV in de showroom zodat de klant kan volgen wat ze nu met zijn wagen doen.
Ze konden de wagen maar tot in derde versnelling meten , meer kon de bank niet aan werd ons op voorhand verteld.
Na anderhalf uur kwammen met een A4-tje af met de resultaten.
En nu komt het 198PK zouden er volgens hun in de 968CS zitten. Jawel , jullie lezen het goed en ik durf wedden dat wie mijn wagen kent of al gezien heeft net zo verbaasd is dan ikzelf.
Een discussie volgde en zelfs de garage waar hij voor 14 dagen binnen was werd gebeld en heeft liggen discussieren met Kempower dat deze test niet kan kloppen.
Doch volgens de eigenaar klopte de testbank en was deze dezelfde als bij Intertuning. Daar heeft voor 4 weken een kennis van me zijn 968 laten meten dewelke “maar” 221 PK had. En deze voelde zich al slecht daar mijn wagen stukken beter ging dan de zijne (hij heeft zelf met mijn wagen gereden).
Logica Sorry , maar die heb ik niet.
En als ik echt 42 PK minder zou hebben dan een standaard 968 loopt hij verdomme goed zou ik zeggen. Schande voor die andere wagens die niet mee kunnen volgen met nog geen 200 PK
Gevolg rekening moeten betalen doch geen factuur meegekregen en ik ben die vergeten te vragen door de comotie. Via hun antwoordapparaat heb ik die dan toch aangevraagd.
Volgende keer zal mijn garage hemergens anders op de testbank laten zetten en als dat dan niet hetzelfde resultaat is ……..Anoniem15 december 2005 om 12:49Kempower doet oa de progammatie van de ecu voor verschillende invoerders in belgie. Dus je kan wel stellen dat ze hun job kennen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.