Heeft iemand ervaring met porsche VIN nrs?

Home Forum Porsche Talk Heeft iemand ervaring met porsche VIN nrs?

• Maker
    Discussie

• Franky
    Deelnemer

Ik heb een rare porsche 964 te koop gezien.
      Een 964 C4 , geen zijpinkers, sporen van usa derde remlicht, km teller , RS batterij switch, VIN : WPOZZZ96ZNS964022
      Via porsche vin decoder zou dit een Europese 964 van 1992 zijn.
      Iemand een verklaring voor derde remlicht en geen zijpinkers?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • Op Autoscout24 gelezen mbt 911 targa van 02/1988: “Cette voiture a été acheté par un militaire (Colonel Vaughan, travaillant au SHAPE) en configuration américaine. Livrée au départ de Stuggart puis en Belgique et entretenue chez D’Ieteren de 1988 á 1996. Un dossier d’exportation avait été créé en 1989 vers une adresse aux USA, … mais la voiture n’a jamais quitté le territoire belge (probable astuce de l’époque pour retoucher les 33% (25+8) de TVA)”.

123

uitvoerrechten heb ik nu nog nooit van gehoord.
          niemand zal toch export belasten, dat snijd in eigen vel.

maar idd, geen btw voor Amerikanen , zijn er veel die zo Porsches of dikke Mercs of Bimmers gekocht hebben.

Ik dacht zelfs dat zij deze wagens vrij van BTW en uitvoerrechten konden kopen.

Ben er in mijn zoektocht zo drie tegengekomen, Europese aankoop bestemd voor Amerika. Vnl. Amerikaanse militairen. Je zal altijd een VINsticker in de deuropening zien, deze wagens hebben een Amerikaanse én Europese VINnr.

Ja, ik kan ze niet verklaren, evenals derde remlicht en gebrek aan zijpinkers.
                Fraude?

ben je zeker van die laatste 5 karakters ? 964022 ?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.