heeft toch wel iets…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s heeft toch wel iets…

• Maker
    Discussie
  • Zegt onze buurman daarstraks: mag hij even bij jullie staan?
    Ik moet er af en toe mee rijden, om de batterij op te laden, de eigenaar is met vakantie.
    Natuurlijk heb ik die brave man efkes geholpen door er ook een toereke mee te gaan doen… hij content, en ik ook!
    Ik weet wat jullie gaan zeggen, maar het heeft toch wel iets speciaals zenne.
    Ik weet alleen niet hoeveel pk’s er onder de kap zitten, maar het voelde in ieder geval aan als meer dan genoeg…

Attachments:
    • DSC_1635.JPG
14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • 3.2V6 of niet ?

184kw = ca. 250pk… 😈

rjf

Hmm, mocht het enkel een badge en wat plaatwerk zijn = lame … 😕

Volgens inschrijving 184kW

rjf

deepee schrijft:

Ik geef toe dat mijn ogen nog veel beter waren toen ik zestien was, maar staat er nu op de kofferklep van die KJN het logo van gemballa en ist ie dan werkelijk door dat bedrijf getuned?

Je ogen zijn nog goed 😉

Ik vermoed dus van wel en vadaar mijn reactie met min 600 pk (er is ook een 750 pk versie maar zoveel ken ik er niet vanaf dat ik het verschil kan zien haha)

Ik geef toe dat mijn ogen nog veel beter waren toen ik zestien was, maar staat er nu op de kofferklep van die KJN het logo van gemballa en ist ie dan werkelijk door dat bedrijf getuned?

Anoniem

😆
                  Toch iemand die het begrepen heeft!!!!

laat me raden
                    ook een ritje maken ? met ‘iets ‘ anders
                    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

reys schrijft:

… zou ik in geen geval hem vragen nu en dan eens een ritje te gaan doen. Maar wel vlug een druppellader kopen! Wie doet nu zoiets?

hmmm…daar zit iets anders achter volgens mij. wat doet de buurman (als hij niet op vakantie is) terwijl jij een ritje doet met zijn auto 😆

Vette Cayenne
                        Njammie 😛

Anoniem

Aan de staat van mijn buurman zijn wagen te zien zou ik in geen geval hem vragen nu en dan eens een ritje te gaan doen. Maar wel vlug een druppellader kopen!
                          Wie doet nu zoiets?

hoe lang gaat hij wel op reis toch?? normaal moet dat toch een paar weken kunnen stilstaan zonder plat te vallen lijkt me…

in elk geval een knappe cayenne!

bijna juist, over de brug, in Deurne.

rjf

Dat machien van op uwe FB? Min 600, kan ook 750 zijn 8)

Rijke buren, is dat ergens in Merksem ? 😈

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.