heel nijg machien

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes heel nijg machien

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • echt machtig machiiiiiiiiiiiiiien 😀 D D

de smile op zijn gezicht wanneer hij de motor start zegt toch alles, niet? 😀 D D

Watertanden!

[quote=”porschky”:vihmquvm]Harris is één van de vaste redacteurs van het overigens uitstekende Engelse Porschetijdschrift “Purely GT”… dat ook maandelijks op mijn WC ligt… 😀

De lezers van dat tijdschrift kennen deze auto dan ook al langer, aangezien elke maand een uitvoerige update gegeven wordt van de stand van zaken… De lezers kennen echter ook het kostenplaatje dat er momenteel al aanhangt… en ik kan jullie verzekeren dat de vergelijking met de 997 op meerdere punten begint te kloppen!!! 😯

Toch leuk om het eens te horen draaien![/quote]

nice 🙂
            ‘n auto vanaf nul restauren en terug opbouwen met zo’n detail kost natuurlijk handenvol geld…
            In de UK is er ‘n firma die eigenlijk ‘t omgekeerde doet: Op basis van ‘n 964 body ‘n oude 911 nabouwen… Kost ook bijna zoveel als ‘n nieuwe 997…

Harris is één van de vaste redacteurs van het overigens uitstekende Engelse Porschetijdschrift “Purely GT”… dat ook maandelijks op mijn WC ligt… 😀

De lezers van dat tijdschrift kennen deze auto dan ook al langer, aangezien elke maand een uitvoerige update gegeven wordt van de stand van zaken… De lezers kennen echter ook het kostenplaatje dat er momenteel al aanhangt… en ik kan jullie verzekeren dat de vergelijking met de 997 op meerdere punten begint te kloppen!!! 😯

Toch leuk om het eens te horen draaien!

[quote=”sunshine”:hxuho3f1]de twee eerste videos zijn ook niet mis met de ganse opbouw 😉 [/quote]

URL? 🙂

ik en de zelfde kleur meneeer 😀 D D

Amai, die kerel kan het ook goed uitleggen 🙂

Meer moet dat niet zijn. Stel mij voor de keuze : een nieuwe 997 Carrera of deze groene.
                      Ik weet het antwoord al : de groene.

de twee eerste videos zijn ook niet mis met de ganse opbouw 😉

En een super kleurtje 😯

Amaai, knap gedaan…

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.