hefbrug

Home Forum Zeverhoekje hefbrug

• Maker
    Discussie
  • heeft iemand info over onderstaande “hefbrug”. welk merk/type/capaciteit/…?
    alvast bedankt voor jullie feedback.

Attachments:
    • hefbrug.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Groepsaankoop? Hoor ik iets van groepsaankoop? 😉

nee, die was afgekeurd…

Anoniem

Hangt daar dan ook dat manneke zonder hoofd aan 😆 😆 😆 ?

verzonken in de vloer is voor mij geen optie. ik weet dat er daar bij mij ondergronds nutsvoorzieningen liggen die ik niet zomaar kan omleiden.
            maar als het voor jou wel kan is deze stempelhefbrug mss voor jou een mogelijkheid? ze staat nu te koop bij de TC in geel voor 1/10de van de nieuwprijs.

Attachments:
            • stempelhefbrugMAHA.JPG
            Anoniem

Bedankt Wim!
              Zit ook met het idee, nu ik straks de garage ga opknappen, om er eentje in de grond te verzinken.
              Groepsaankoop, met hoeveel moeten we zijn?

ik voel dat er een groepsaankoop zit aan te komen. mss valt er dan korting te bedingen?

Wim
                  Anoniem

Bedankt Wim!
                    Ja, ben al aan het prutsen met plankjes ed om de krik eronder te kunnen krijgen 😐
                    min H 15 cm, lip eraf dan
                    En waar te koop?

Wim

Technische gegevens:

– max hefvermogen 2,8 ton
                      – min hoogte +/- 15cm
                      – max hoogte 125cm
                      – afmetingen werkblad 155x110cm (lxb) met de armen erbij max 150cm breed
                      – Hydromotor 220V / 16A
                      – eigen gewicht 420Kg

– prijs €1199,00 in BTW.

Hebben alle Porsches bij ons er al overgereden zonder problemen.
                      Ligt er een auto lager, dan gebruiken leggen wij er onze oprij platen naast, en is probleem ook opgelost. 💡

beetje creatief denken hè. 😆

Anoniem

Hier ook interesse.
                        Kan enkel geen brug vinden die op de laagste stand slechts 9 cm hoog ligt.
                        Wim, heb jij van bovenstaand toevallig niet de afmetingen bij de hand?

Wim

Als je het daar voor gaat gebruikt is het prima, want verder kun je niks onder de auto doen.
                          Maar de brug naar de auto en niet anders om, is bij deze ook niet geschikt, daar zijn weer andere voor waar een liftknop opzit en wielen.

Deze b.v

Gebruiken wij zelf ook en kun je overal naar toe verplaatsen.
                          Die ander is meer voor een vaste plaats. 💡

Gaat zelfs hoger,(125cm) en is door de verstel platen en blokken precies op de goede plaats te zetten op de krik punten, en ideaal voor de motor van een Porsche eruit te halen.

als een mede forummer speelgoed bijkoopt dan wil de rest daar alles van af weten deepee, geen ontkomen aan 😆

in de eerste plaats als poetsbrug Wim; en uiteraard voor kleinere onderhoudswerken (remblokken vervangen, (winter)bandenwissel, …) Ik heb een grote werkplaats die tevens als autostalling voor 5 auto’s dienst doet zonder dat ik er één moet verzetten om een andere uit te rijden. daarom zou ik zo’n mobiele brug handig vinden (verplaatsbaar met een kubota minitraktor 14 pk met lift achteraan). dus brug naar de auto ipv auto naar de brug. waarom deze vraag als ik vragen mag? 🙂

Wim

Voor wat wil je hem eventueel gebruiken, als ik dit mag vragen.

inderdaad google maar dan moet je wel weten welke zoekterm je moet intypen 😀
                                  alweer dank Wim !!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.