Heiligschennis

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Heiligschennis

• Maker
    Discussie

• Peter
    Deelnemer

Misschien een rare vraag, heiligschennis, op dit forum. Maar naast de 993 ben ik op zoek naar een andere
      wagen.

Liefst iets klein en wat pittig genre VW Golf II GTI, Renault Clio Williams,…

iemand nog andere suggesties?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
      • Budget is max 5000, is voor af te wisselen met de Porsche, dus deels dagelijks gebruik.

F

Ideekes genoeg maar als ik die auto’s zie passeren gaan we van een budget van 1.000€ tot +20.000€
          Lijkt me toch ook belangrijk om te weten binnen welke prijsklasse we ons mogen uitleven 😉
          P.S. Moet de auto geschikt zijn voor dagelijks gebruik of is’t een tussendoorke?

[quote=”Polanski” post=165501]Ook een zeer leuke sound erbij.[/quote]

Double that voor wat betreft een VR6… 😉

Die vierkante bmw, de 2002, je had daarvoor ook nog de 2000 dacht ik, dat is dus de eerste auto in mijn leven die indruk op me heeft gemaakt toen ik er met de voetbal met een van de vaders een keertje mee mee mocht rijden, wat een eenvoud, wat een power, wat een geweldig leuke autootjes … daar is mijn Bmw voorliefde ontstaan. Mijn favoriete merk is bmw, m’n favoriete auto, d’n luchtgekoelde Elf.

En als ik ooit wat te kiezen zou moeten/mogen hebben, van kies maar een oudje uit, dan dus dat vierkante Bmw’tje! :hail: :hail: :hail:

Renault 5 turbo!

Heb ooit een v-TEC crx gehad,en ik moet zeggen…zeer leuk als dat ding 5500 toeren had. Ook een zeer leuke sound erbij.
                  K had er wel 5 keer mee kunnen verongelukken,want ik was toen jong en onbezonnen. Al zeg ik het zelf! 😉

Dit is wat je zoekt :relaxman:
                    EVO.jpg

evo2.jpg

Old timer, sneller dan menig hot hatch en voldoende plaats achterin :respect2:

die gti 2.0 waarover je het hebt is wel een 205t16………….dan denk ik dat hij goedkoper af is met een 930 turbo + 964 turbo + 993 turbo 🙂 🙂 🙂

had iemand de GTI 2.0, alfa GT1300 junior of BMW 2002 en 3.0 CS al geroepen?

vraag aan CCR dat ze je zoiets bouwen? http://www.youtube.com/watch?v=19hqljvOPuQ&feature=youtu.be

Bedankt voor alle input. Nu nog kiezen :relaxman:

Drummer van mijn band heeft nen Integrale… Toch ook wel vet…

Mercedes 190 2.3 16V of 2.5 16V

Lancia delta integrale 16v?

ben ooit nog verliefd geweest op Renault….5, man mijn nonkel had zo’n spel en da ging ferm vooruit. Ik denk zelfs dat daar een turbo op stond maar durf het niet met zekerheid zeggen. Ik was maar een jaar of 10, eeeeeeuwen geleden dus 😀
                                    http://img854.imageshack.us/img854/4720/renault5turbo25.jpg, jep een turbo was het.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.