Hele mooie 993 cabrio te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Hele mooie 993 cabrio te koop

• Maker
    Discussie
  • Na lang twijfelen ga ik afscheid nemen van mijn 993 cabrio.
    Na twee hartaanvallen overleeft te hebben, wil ik het mij allemaal wat makkelijker maken en zo is de Lomax, de NSU en de 968 reeds verkocht.
    Ik heb er lang over getwijfeld maar van vrouwlief moet nu ook de 993 weg.
    Het heeft allemaal geen haast, maar met de auto wordt nog amper gereden en heeft meer stilgestaan onder de cover dan gereden de laatste 3 jaren.
    Ik heb de auto aangekocht zo’n 6 jaar geleden van een 993 enthousiast ook hier goed gekend.
    Die had ‘m ingevoerd vanuit Duitsland.
    Het is dus een volledig Duitse uitvoering.
    De specificaties:
    Porsche 993 cabriolet 27/03/97
    3600 CC
    286 PK
    206 KW
    CO2 295 g/of
    Kleur zilver met blauwe kap en blauw interieur L92M
    Chassisnr. WPOZZZ99ZTS330892
    Kalfslederen interieur en zetels in prachtig blauw
    Zetelverwarming
    Airconditioning
    Donkere band in voorruit
    De echte ”holzspeichen” 18 duim turbo velgen met nieuwe banden 225/35/18 vooraan en achteraan 265/30/18 zijn onberispelijk.

Verder is de auto in uitstekende onbeschadigde originele staat.
    De band tussen de achterlichten evenals de rode knipperlichten zijn vernieuwd.
    De blauwe kap voorzien van een nieuwe blauwe cover is volledig vernieuwd.
    Vooraan zijn ook de knipperlichten vernieuwd in wit.(originele knipperlichten zijn erbij)
    Voor mij is de prijsstelling veel te laag, maar de prijzen zijn nu eenmaal niet meer zo hoog.

Waarschijnlijk komt er een moderner exemplaar voor in de plaats maar dat staat nog niet vast.
    En ja, ik ga er spijt van hebben dat de cabrio weg gaat, gelukkig heb ik de 964 nog.

Vraagprijs. 59000 euro

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Proficiat, was dat nu een tiptronic ?

Ive

proficiat met de verkoop 🙂

Proficiat met de verkoop!

Blijft in België of verkoop naar buitenland?

:up:

Auto is verkocht.
              Hier mag een slotje op

Ive

hele mooie wagen voor zeer interessante prijs lijkt mij. Alleen jammer dat hij nog onder de normale BIV en rijtaks valt 🙁

Bij deze een drastische prijsverlaging.
                  De 993 mag nu weg voor 45000 euro.
                  Nog steeds in dezelfde conditie

Ive

Idem als Wing. Bij de verkoop van mijn Boxster ben ik ook met de koper naar de automaat geweest en het geld gestort. Wordt ineens gecontroleed en toen we thuis kwamen, kon ik via de pc banking zien dat het al op mijn rekening stond. Dus veilig. Twee kanttekeningen: ik moest het in een paar keer storten, want was blijkbaar beperkt tot …… aantal biljetten per storting. en tweede: dag nadien kreeg ik telefoon van de bank waarvan het geld kwam. Moest ik ff copie van de verkoopovereenkomst binnen brengen als bewijs. Had iets te maken met fraudebestrijding of witwasgeld of dergelijke

Goeie tip Wing

ik ben met de verkoop van de 997 met de koper naar de bank geweest, geld in de automaat gestort, dan is het gescand, gecontroleerd, en staat gelijk op je rekening, en er kan niks fout gaan liet men mij weten op de bank, dus dit lijkt mij de veiligste manier….:salut:

Met cash geld naar de bank is denk ik de enige zekerheid. Cheques kunnen ingetrokken worden, internationale overschrijvingen blijkbaar ook.
                          Niet dat alle cheques of internationale overschrijvingen dan effectief bedrieglijk zijn, maar de kans bestaat.

Tuurlijk bestaan die oplichtingspraktijken, het probleem zit hem in de mensen die zich laten oplichten, ik begrijp trouwens niet hoe dat uiteindelijk kan gebeuren. Tis toch simpel zoals ik reeds zei; Geen geld, geen auto !

Ik heb het bewijs in ieder geval geleverd dat het gerust wel kan, mocht ik toen zo wantrouwig geweest zijn zoals ik hier jullie allemaal zie neerpennen had ik niks gehad en nu geen mooie zyclam cabrio :happydance:

Met Sakawa biedt de Belgisch-Ghanese regisseur Ben Asamoah een uniek inkijkje in de Ghanese oplichtingsindustrie

Voor de goedgelovige kerels onder ons is deze docu misschien een eyeopener…

Ik wil maar zeggen: iedereen kan een bericht schrijven en met wat vallen en opstaan bijschaven tot het geloofwaardig overkomt…

Ik zou dit totaal niet vertrouwen. Opletten!

Die fraudeurs worden ook altijd sluwer en trachten uw vertrouwen te winnen. Zijn mail beantwoorden lijkt mij geen kwaad te kunnen, de vraag is wat er volgt.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.