Hellraiser’s 991S cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Hellraiser’s 991S cabrio

• Maker
    Discussie

• Luke
    Deelnemer

van hetzelfde merk? We zijn benieuwd…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
      • Interieur is ook weer proper 😀

Deze avond de patronen verwijderd en de rolbeugels teruggestampt en het dak kan weer open 😀

Al ff de schermen en voorbumper erop gezet om te passen en nu kan er ook een deftige cover op 🙂

XXX

Let the Fun begin 

Nee ken iemand die goed kan detailen en die gaat er zsm mee aan de slag 🙂

Amai, hopelijk laat dat geen permanente schade na!

En hij is hier afgezet  

Alleen hebben ze hem waarschijnlijk nat in de container gezet..

Kijk ook uit om dit project te volgen. Knap dat je de ballen (en kunde) hebt om dit te doen!

XXX

Succes met de verbouwing.
                        Geef af en toe eens een update hé

Deze komt van Ebay af, maar was verleden jaar via Copart verkocht,
                          stond bij een opkoper in Brooklyn die er verder niets mee gedaan heeft.
                          Hier in Europa is de kans klein dat je iets met potentie kan vinden aan een goede prijs,
                          de meeste worden direct verkocht binnen een bepaald circuit.

op welke sites vind je zoiets momenteel?

Dat is tegenwoordig natuurlijk allemaal veel beter geregeld en gedocumenteerd…

Goh ja losse onderdelen mochten ze houden van me, anders stampen ze alles nog in het interieur voor hij de boot opgaat met alle gevolgen vandien..
                                Heb een fotoverslag gekregen van de verscheper en daarop zijn ook geen rare dingen te zien dus vermoed dat dat wel gaat meevallen.

heb in het verleden ook wagens op foto in usa gekocht maar na de overtocht
                                  kwam ik toch wel wat voor verrassingen te staan … 
                                  zeker losse onderdelen weg, vanalles gejat etc…

Nee gewoon op foto gekocht, was een beetje een impulsaankoop na een zatte avond en had eerlijk gezegd niet verwacht dat m’n bod aanvaard zou worden.

Nu voor hetgeen ik betaald heb zit er genoeg marge op.

Meeste onderdelen heb ik ondertussen al liggen.

Schade vooraan lijkt op het eerste zicht ook wel mee te vallen.  Echt zeker ben je natuurlijk altijd pas als hij hier staat.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.