Hellraiser’s 991S cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Hellraiser’s 991S cabrio

10 berichten aan het bekijken - 46 tot 55 (van in totaal 55)
    • Thx 🙂

nice!!

Het jaar goed geëindigd. Volhouden zo volgend jaar !!

Thx 😀

Ondertussen met de vorige eigenaar in contact gekomen en die heeft in de VS blijkbaar een velgenbedrijfje,
            nl. fuchit_inc en CURVDZYN

Wel nog mooie foto’s doorgekregen

Kan via hem ook aan de 2 voorste velgen geraken die krom zijn maar vind de classic sport/fuchs ook mooi..

Zo mooi 
              Bij deze, en nog succes bij de afwerking !

ik vind de eerste foto met de velgen het mooist.
                Heb je gevraagd wat er met de auto gebeurt is?

Ja, door iemand van de baan gereden en een paaltje meegenomen

XXX

Leuk de vorderingen hier te zien, toch weer een uitdaging die je aangaat  
                    En is er eentje klaar tegen 11 februari voor de rit die ik organiseer ?

Klaar waarschijnlijk wel, de 996 z’n koelsysteem moet enkel nog ontlucht worden
                      maar daar wacht ik nog op een betere ontluchtingsset die zou een van deze dagen
                      moeten toekomen.

Maar tijd he, da’s een ander probleem.
                      Vrouwke werkt in de zorg en zit met 3 kids dus kan niets plannen..
                      Misschien terug iets voor binnen een jaar of 7-8 als ze groter/zelfstandiger zijn.

XXX

Drukke agenda’s en tijd maken, niet altijd even makkelijk 

10 berichten aan het bekijken - 46 tot 55 (van in totaal 55)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.