Hellraiser’s 996 GT2

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Hellraiser’s 996 GT2

• Maker
    Discussie

• Hellraiser
    Deelnemer

En we zijn weer vertrokken..

Na een kleine 1000km is hij beginnen lekken.

Ik vermoed van de stuurbekrachtiging maar hoop op iets simpelers.

Dit weekend de rechtse intercooler er nog afhalen, alles reinigen en kijken waar hij lekt.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 115)
    • XXX

Het zijn de kleine details die de wagen af maken 

Laatste detail nog aangepast, blijkbaar is de schakelpook ook GT2/3 specifiek

Van:

Naar:

En koelvloeistof zit er ook weer op

Nog niet echt concrete plannen,
            heb hem gewoon gekocht omdat hij goedkoop was en het een originele gt2 is.
            Ga hem eerst al laten richten en rollend maken met de stukken van de turbo die hier nog liggen en dan zie ik nog wel 🙂

XXX

Ik dacht, die gaat er nog eentje samenstellen, maar als je daar al 60% van de onderdelen afgenomen hebt wordt dat moeilijk.
              Wat ben je ermee van plan?

Heb in de VS de donorwagen gekocht waar 60% van m’n GT2-specifieke onderdelen afkomen.

XXX

Katsjang 

Originele voorbumper staat er nu ook op 😀

Ja tijd is hier ook een probleem..

Maar toch alweer een stapje verder geraakt 🙂

als ik toch maar ns tijd had … ik kwam al direct helpen 

XXX

Mooi 

Ondertussen zijn de polyester stukken verkocht, staat de originele achterspoiler erop
                            en ben ik begonnen met het vervangen van de radiatoren en ombouw van de originele
                            voorbumper en centrale radiator met uitlaat voor de kofferklep.

Ik wil altijd wel eens proberen, als ik mijn best doe trek ik geen lelijke foto’s. 🙂
                              Je bent van Sint-Niklaas las ik ergens, dus dat is ook niet echt ver.

Ja moet nog eens iemand zoeken die goede fotos kan nemen..

XXX

Als deze af is dan volgt er nog wel een fotoshoot om dit onderwerp mee af te sluiten??

Nee, de 996 gaat niet weg 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 115)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.