Hellraiser’s 996 GT2

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Hellraiser’s 996 GT2

• Maker
    Discussie

• Hellraiser
    Deelnemer

En we zijn weer vertrokken..

Na een kleine 1000km is hij beginnen lekken.

Ik vermoed van de stuurbekrachtiging maar hoop op iets simpelers.

Dit weekend de rechtse intercooler er nog afhalen, alles reinigen en kijken waar hij lekt.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 115)
      • Een nieuw project onderweg? Is de 996 GT2 clone dan al verkocht?

Een nieuw project onderweg, is de TT dan al verkocht ?

En de laatste stukjes vallen ook op hun plaats,

Verleden week nog een originele short shift kit gevonden

En vandaag een originele achterspoiler gekocht 😀

Dit was het dan.  In mijn ogen is de 996 nu compleet omgebouwd.

Binnenkort begin ik met een nieuw projectje, dat zit momenteel op de boot onderweg naar hier
            maar is wat recenter 🙂

XXX

Staat netjes, top werkje weer Johan 

Complete ophanging zit eronder 🙂

Ook gelijk nieuwe flexibels en draagarmen gezet

Diff ligt nu lekker knus in het tuinhuis

En na een beurtje uitlijnen/uitwegen zijn we weer klaar voor deze zomer

Ja interieur is nu zo goed als klaar, binnenkort nog eens compleet opkuisen.

XXX

Lekker basic 
                      Bijna leeg is het niet maar het begint erop te trekken 

Volgende downgrade is ook weeral in orde 🙂

PCM1 heeft plaats gemaakt voor de cdr-22

Originele hemel zit er ook al in

en de rest van het interieur zit ook al bijna op zijn plaats.

Deze week de veerpoten eronder en dan kunnen de rolbeugel en stoelen ook al terug op hun plaats.

Met de beugel en stoelen erin geraak ik er gewoonweg niet aan om die los te zetten :p

Knap Knap

XXX

Ramen zitten er ook al terug in  😀 

Thx, bedoeling is dat je binnenkort het chassisnummer zou moeten opvragen bij Porsche om te zien dat het geen echte is.
                                  En ik ben nog altijd 40k goedkoper af dan dat ik er eentje zou moeten kopen.
                                  GT2 is gewoon veel te duur voor een opgefokte turbo met minder opties.  Dan bouw ik hem gewoon wel zelf.

Enigste wat ik nog moet hebben is een origineel achterklepje, maar dat zal wel bij een utopie blijven.
                                  Heb een half jaar geleden net naast eentje gegrepen voor 8k, stond te koop in Zwitserland.

XXX

Knap werk, zoals we gewoon zijn van u 

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 115)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.