Hellraiser’s 996 GT2

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Hellraiser’s 996 GT2

• Maker
    Discussie

• Hellraiser
    Deelnemer

En we zijn weer vertrokken..

Na een kleine 1000km is hij beginnen lekken.

Ik vermoed van de stuurbekrachtiging maar hoop op iets simpelers.

Dit weekend de rechtse intercooler er nog afhalen, alles reinigen en kijken waar hij lekt.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 115)
      • Zijn andere velgen 

En gepoetst ondertussen ……

GT2 velgjes daarstraks ook opgehaald bij Raats Motorsport, zijn opgefrist en nagekeken en de nieuwe michelin pilot sport n4 liggen er ook op

Yesyes, zat wel wat werk aan de stukken hoor, pasvorm was goed maar enorm veel fouten in de gelcoat.

Dat komt dik in orde precies 

Al wat fototjes doorgekregen van CTP

XXX

Nice 

Dit weekend het interieur al gestript voor het plaatsen van de gt2 tapijtset, verwijderen van de gordels achter en ruitenwissermotor

Lekker spul allemaal. Blijven posten aub !!!

Ohja en de europipe ligt hier ook al klaar 🙂

maar dat wordt iets voor na de keuring 😳

En de Bilstein PSS10-kit was ondertussen ook al toegekomen,

Moet nog even bekijken wat ik allemaal nieuw moet kopen van toplagers ed.
                            en dan nog een firma zoeken die mijn montageattest wil aftekenen 

En de originele GT2-deurpanelen (leder zonder speakers) zijn ook al toegekomen.

Zal volgende week wel nieuwe foto’s maken met de GT2-velgen als de nieuwe bandjes erop liggen,
                              ben niet echt een kuisfreak :p

Stoelen heb ik ook al staan en gele gordels zitten er ook al in 🙂

Maar wacht nog op de clubsport-beugel vooraleer ik het interieur ga afwerken.
                              Die is al besteld maar kon 12 weken levertijd worden..

netjes, zie graag het vervolg…

Thx DP 🙂

Echt goed bezig

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 115)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.