Hellraiser’s 996 GT2

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Hellraiser’s 996 GT2

• Maker
    Discussie

• Hellraiser
    Deelnemer

En we zijn weer vertrokken..

Na een kleine 1000km is hij beginnen lekken.

Ik vermoed van de stuurbekrachtiging maar hoop op iets simpelers.

Dit weekend de rechtse intercooler er nog afhalen, alles reinigen en kijken waar hij lekt.

10 reacties aan het bekijken - 106 tot 115 (van in totaal 115)
      • Dit weekend de pccb’s eronder gezet 🙂

Nog 2 weken wachten op de carrossier..

Ombouw stelt niet zoveel voor hoor,
          Diff en cardans vooraan eronderuit.
          Ga wel nog moeten bekijken of ik dan nog een sper moet plaatsen.
          Bij normaal rijgedrag is het open diff op zich geen probleem.
          Heb ook al gt2/gt3 cup fusees liggen voor de ombouw naar 6-pots en kan hij ook echt uitgelijnd worden zoals de gt2.

[Img]https://myalbum.com/photo/5WCYtNB5fSTQ/540.jpg[/img]

Hier benieuwd naar de ombouw van 4WD naar RWD.

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat 

XXX

Nice 
                Post maar met regelmaat foto’s van de vorderingen.
                Altijd top om te zien 

Sinds verleden week begonnen met de turbo om te bouwen naar gt2 met
                  originele onderdelen daar waar nog verkrijgbaar.

Weer een maand niets kunnen doen aan de 996 ivm de kids en de job van m’n vriendin,
                    dus hij staat nu bij Van Beurden om de klusjes te doen, kan ik volgende maand al terug rijden.
                    Is de eerste keer dat ik een Porsche bij de garage moet binnensteken maar heb er alle vertrouwen in 😀

XXX

Djeez, succes met de werken.
                      Blijven posten en zeker met de foto’s, leest superleuk 

Ah, ja de Targa is verkocht en naar Frankrijk gegaan en heb dan in NL een 996 Turbo gekocht.

Heb hem een paar weken dagelijks naar het werk gereden en is verleden week olie beginnen lekken op de rechtse uitlaatcollector.

Heeft ondertussen ook een detailingbeurt gehad

Maar nu dus uit elkaar aan het gooien om aan het rechtse kleppendeksel te geraken
                        dat volledig nat staat van de olie. Hoop dat het van het kleppendeksel komt, maar
                        m’n vermoeden is sterk dat het pentosin is (niveau staat laag) en dan gaat waarschijnlijk het blok
                        eruit moeten omdat de pomp en reservoir volledig droog zijn (niet lekken) en dan is het waarschijnlijk een leiding die vervangen moet worden.

Had ik iets gemist of was je ons iets vergeten melden?
                          Iig veel succes met de wagen en de DIY werken!

10 reacties aan het bekijken - 106 tot 115 (van in totaal 115)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.