- Dit onderwerp bevat 41 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
28 september 2005 om 02:50
Daar een persoon ( bij mij wel degelijk bekend) probeert mij telkens overal het leven zuur te maken is door één klacht van deze persoon mijn webspace “Porsche Site ” uit de lucht gehaald.
Ondanks een mail aan de verantwoordelijke dienst dat ik niet snap dat één persoon door een klacht kan bepalen dat mijn space wel of niet online is zetten ze hem niet terug.
Het ging om de webspace “Porsche Site” waarvan de link in mijn handtekening staat.
Het enigste met nazoekwerk is DIT wat er nog voorlopig te vinden is tot ze dit volledig weggooien.
Ondanks de meer dan 13000 bezoeken en mijn reactie dat deze site geliefd was en niemand zich eraan stoorde buiten die ene persoon zetten ze hem niet terug online.
Willen jullie die mijn space al bezien hebben me effe helpen en een mailtje sturen naar SPACE.0000.EU.NL.NL.GEM.BFS.AU.T01.SPT. … rosoft.com met jullie mening over mijn space? Misschien dat ze hem dan toch niet in de prullenbak gooien en de site ook eens bekijken en zien dat deze niet storend is en deze terug online zetten.
Ik zou jullie zeer dankbaar zijn want ik ben nog altijd teleurgesteld dat ze zomaar deze mooie collectie Porsche info weghalen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.