Help

Home Forum Porsche Links Help

  • Maker
    Discussie
  • Daar een persoon ( bij mij wel degelijk bekend) probeert mij telkens overal het leven zuur te maken is door één klacht van deze persoon mijn webspace “Porsche Site ” uit de lucht gehaald.
    Ondanks een mail aan de verantwoordelijke dienst dat ik niet snap dat één persoon door een klacht kan bepalen dat mijn space wel of niet online is zetten ze hem niet terug.
    Het ging om de webspace “Porsche Site” waarvan de link in mijn handtekening staat.
    Het enigste met nazoekwerk is DIT wat er nog voorlopig te vinden is tot ze dit volledig weggooien.
    Ondanks de meer dan 13000 bezoeken en mijn reactie dat deze site geliefd was en niemand zich eraan stoorde buiten die ene persoon zetten ze hem niet terug online.
    Willen jullie die mijn space al bezien hebben me effe helpen en een mailtje sturen naar SPACE.0000.EU.NL.NL.GEM.BFS.AU.T01.SPT. … rosoft.com met jullie mening over mijn space? Misschien dat ze hem dan toch niet in de prullenbak gooien en de site ook eens bekijken en zien dat deze niet storend is en deze terug online zetten.
    Ik zou jullie zeer dankbaar zijn want ik ben nog altijd teleurgesteld dat ze zomaar deze mooie collectie Porsche info weghalen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
    • Dat verhaal van die slechte benzine ken ik ook, toen wij nog volop in de racing zaten was er een klant van ons die zijn rally wagen daar wou laten testen. Wij hadden toen voor hem een 993 RS opgevoerd tot het uiterste en deze zou normaal volgens ons test verslag 380pk moeten hebben. Nu wij monteren de motor in de wagen en rijden voor een test naar Heins in Aalst we zetten daar de wagen op de bank en ons vermogen bleek dus te kloppen we hadden zelf 384pk en dit voor 50 euro. Nu de klant wou het dus eens nazien in zetten zijn wagen af bij die klootzak van Kempower , die zelfde dag nog kreeg ik een telefoon van mijn klant dat de wagen maar 312pk zou gehad hebben met als gevolg hij onze rekening niet wou betalen. Dus ik vollen bak naar die Kempower gereden en ik stelde hem de vraag waar dit op slaagde, nu zijn antwoord was kort ‘ je benzine zal veel te oud geweest zijn maar als ik er nu een nieuwe stuurdoos insteek zal dit wel slim komen’. Ik heb de wagen meegenomen en er mee naar duitsland gereden met de klant er bij daar bleek dus op de testbank dat het voertuig wel degelijk 384pk bezat. Nu blijkt dat Kempower met zijn bank echt prutst en ze een lager resultaat doet weergeven om zo klanten te ronselen. Echt ik moet van die zak niets hebben en ik denk wel dat ik recht in mijn schoenen sta om dit te mogen vertellen.

        volgens mij hebben die mannen 1,5 uur saffen staan smoren en pinten staan pakken ja om dan rap in word iets te tikken en uit te printen… 😉

          Meeting door middel van een riem ???!!!

          De meetbank die bij mijn garagist staat daar gaan de wielen op ROLLEN die in de grond zijn ingebouwd en de meeting doen. Ziet er een beetje uit als voor de remmentest op de TC.

          Hmmm… met een riem… toch vreemd…
          Misschien daarom dat je er niet bij mocht 😉

            En nu ben ik vandaag nog zo een verhaal tegen gekomen over de mannen van KEMPOWER.
            Ik was vandaag in muizen bij mechelen bij Luc een kennis van Chris VDB , nu bleek dat Chris vandenbrande (een carrossier aldaar) ook met zijn 964 RS naar kempower getrokken was.
            Ook hij was niet tevreden met het resultaat. Hij mocht er echter wel bijblijven tijdens de test. Wat ging er volgens hen mis…
            Rond de banden van de wagen wordt een riem gespannen en die riem gaat naar de meetbank, nu blijkt dat bij accelleratie met een redelijk vermogen die riem gewoon over de band slipt wat resulteert in verkeerde metingen.
            De gasten… Luc en Chris waren allesbehalve tevreden met de uitslag en volgens de eigenaar van Kempower was zijn meting juist maar hij kon de RS chiptunen zodat er meer uitkwam , Chris benieuwd dus en hij laat die chip even steken voor de test… toen had de RS nog 2 pk minder dan voor de wissel van chip (hij was al gechiptuned) De uitleg van de mannen van kempower was , hou u vast ! “ge hebt slechte benzine getankt daarom komt het volle vermogen er niet uit…” de mannen lagen uiteraard in een deuk , no way dat benzine met een lager octaangehalte effe een verschil van 40 à 50 pk kan teweegbrengen bij een meting, enfin , Chris is uiteindelijk elders op een testbank gaan staan en daar kreeg hij wel correcte waardes op zijn uitdraai.

            Volgens Luc zijn er meerdere personen die reeds klachten hadden over foutieve metingen van kempower… en als we het verhaal van RSR lezen…. een verwittigd porschist is er twee waard zeg ik altijd…

            ps Koen ik heb nog een adres waar je wel een correcte meting mag verwachten en iets goedkoper.

              Idd, heel vreemd !

              Zeer eigenaardig ook dat je er niet bij mocht zijn ! Wat hebben ze te verbergen ? en dan nog anderhalf uur !!!
              Zo weet je natuurlijk ook niet of ze er een krachtige blazer voorzetten hé.
              Dat kan ook al een stuk schelen…

              Mijn garagist heeft ook een vermogenbank staan en daar mag je meegenieten als je auto erop staat !

              Nu is het wel, zoals Luc reeds aanhaalde, dat je op zo een bank het vermogen op de wielen meet en dat is een pak minder dan op de motor. Daarvoor moet je de motor idd uitbouwen.

                gewoon al het feit dat je niet mocht zien wat er gebeurde verbaasd me… dan zou ik me al serieus vragen stellen … maar ja op die moment sta je daar hé…

                  Is inderdaad wel heel lang. Een mobiele testbank heeft maar 5 minuten nodig. Ik weet wel niet hoe betrouwbaar die zijn…

                    [quote=”Number1″:qzgmqi68]mja…wat is dat met die testbanken he…na de mijne die bij intertuning maar 212 pk aangaf nu dit…

                    heel raar…en dan zegt nog zo veel volk nog dat kempower de beste chiptuner van’t land is.[/quote]

                    Kempower is de grootste klootzak dat ik ken 👿 , tevens denkt die persoon echt alles beter te weten dan een ander. Ik kan u dan ook vertellen dat hij 8 jaar geleden een koers motor van ons heeft laten exploderen met alle gevolgen van dien. Na onderzoek bleek zijn afstelling niet juist te zijn van Kempower 😡 ?: . Dan komt hij nog af met het vermogen dat de motor zelf heeft en dat kan hij enkel weten al hij de motor uit bouwt en dat kan hij zeker niet op 1u30 uitvoeren, en als hij dat wel kan dan werf ik hem direct aan. 😉

                    Sorry vrienden voor het taalgebruik maar ik geloof er geen kloten van. 👿

                      ok setakira maar geef toe , die pk uitdraai van Koen is toch wel erg ongeloofwaardig hé…

                        Ach het belangrijkste is wat ger mee kunt doen niet hoe groot/krachtig hij is 8)

                          mja…wat is dat met die testbanken he…na de mijne die bij intertuning maar 212 pk aangaf nu dit…

                          heel raar…en dan zegt nog zo veel volk nog dat kempower de beste chiptuner van’t land is.

                            Das uiteraard minder… en erg ongeloofwaardig…
                            Ik zou het hier niet bij laten moest ik in jou geval zijn koen… uiteraard blijft er dan nog de vraag… wat kan je er wel aan doen waar je iets mee opschiet ?

                              Ik ben er nog niet goed van en heb geen zin om het nog eens te typen , daaromzal ik even de tekst die ik op het Nederlandse forum had gepost hier quoten

                              Ik ben net terug van Kempower, het bedrijf waar mijn 968CS op de testbank is geweest.
                              Bij aankomst moesten we de sleutels afgeven , de wagen werd door hun binnen gereden in het achterste gedeelte van het gebouw en de grote poort ging terug dicht.
                              Erbij zijn of kijken mochten we niet want dat zou gevaarlijk kunnen zijn. Dit werd bevestigd met een lidteken dat de eigenaar aan zijn arm had .
                              Anderhalf uur is de wagen op de testbank geweest ( we waren de enigste klanten daar) en hebben die anderhalf uur in de showroom vooraan mogen (moeten) wachten. Geen muziek , geen drankje , niemand gezien (je kon er echt alles leegruimen inclusief magazijn) en (als we er dan toch niet bij mogen zijn) geen camera in de werkplaats en TV in de showroom zodat de klant kan volgen wat ze nu met zijn wagen doen.
                              Ze konden de wagen maar tot in derde versnelling meten , meer kon de bank niet aan werd ons op voorhand verteld.
                              Na anderhalf uur kwammen met een A4-tje af met de resultaten.
                              En nu komt het 198PK zouden er volgens hun in de 968CS zitten. Jawel , jullie lezen het goed en ik durf wedden dat wie mijn wagen kent of al gezien heeft net zo verbaasd is dan ikzelf.
                              Een discussie volgde en zelfs de garage waar hij voor 14 dagen binnen was werd gebeld en heeft liggen discussieren met Kempower dat deze test niet kan kloppen.
                              Doch volgens de eigenaar klopte de testbank en was deze dezelfde als bij Intertuning. Daar heeft voor 4 weken een kennis van me zijn 968 laten meten dewelke “maar” 221 PK had. En deze voelde zich al slecht daar mijn wagen stukken beter ging dan de zijne (hij heeft zelf met mijn wagen gereden).
                              Logica Sorry , maar die heb ik niet.
                              En als ik echt 42 PK minder zou hebben dan een standaard 968 loopt hij verdomme goed zou ik zeggen. Schande voor die andere wagens die niet mee kunnen volgen met nog geen 200 PK
                              Gevolg rekening moeten betalen doch geen factuur meegekregen en ik ben die vergeten te vragen door de comotie. Via hun antwoordapparaat heb ik die dan toch aangevraagd.
                              Volgende keer zal mijn garage hemergens anders op de testbank laten zetten en als dat dan niet hetzelfde resultaat is ……..

                                Nu is ikke ook echt benieuwd…

                                  JA HOEVEEL KOEN ??????

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.