HELP ik besmet mensen

Home Forum Zeverhoekje HELP ik besmet mensen

• Maker
    Discussie
  • Nu ik met mijnen nieuwen rij heb ik al een paar mensen meegenomen voor een rit
    De gasten die mee waren naar de nordschleife en naar de porschedays hebben nu ook het porschevirus
    de ene wil binnen een tijd een 964/993 kopen en de andere persoon wil graag een 930 sc kopen
    weet er iemand een sc te koop staan die betrouwbaar is en goed van prijs
    moet ik nu nog mensen meenemen of liever niet? 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • 😆 😆 😆 😆 😆

Eigenlijk kwam die van mij 😈
      Ik zei dat je in de vleesindustrie zat , maar in dood vlees .
      Je bijrijder moest er ook goed om lachen toen diehet hoorde :mrgreen:

pas op he 😈
        of k draai u in saucissen :mrgreen: 😉
        ik kreeg wel de opmerking van u duitse vriend of dat ik in levende vleeswaar handelde 😉

Dat is wat anders dan braadworst hé :mrgreen:

ja het was een geestige dag
            geamuseerd en veel hele mooie porsches gezien
            was alleen een gekookte kreeft s’ avonds

Anoniem

Dank Bruno, ben al ziek 😉 nog een leuke dag in Françorchamps gehad?

Bruno,

Ook ik wil eens met je RS meerijden… Mochten we een lijst maken denk ik dat de lijst wie niet wil meerijden HEEL kort gaat zijn 🙂 )

gr,
                J

[quote=”brunogt3rsgen2″:3k6oqzgq]Nu ik met mijnen nieuwen rij heb ik al een paar mensen meegenomen voor een rit
                  De gasten die mee waren naar de nordschleife en naar de porschedays hebben nu ook het porschevirus
                  [/quote]

😆 😆 😆 😆 😆

Schitterend .
                  Is niet zo erg zegt de dokter . Ik mag ook nog steeds alles eten en drinken 😈 😉 😆 😆 😆

rjf

Sounds like a plan ❗

Eigenlijk is het hoog tijd voor een Porscheforum meeting (zeker nu t zonneke er weer door komt) !

Dan kunnen we allemaal kwijlen op uw voituur 😈 (moet ge hem maar ene keer wassen achteraf)

we zullen eens moeten afspreken he tvanbroeckhoven maar wel met een slabbeke :mrgreen:
                        ik kan wel een keer afkomen

ik heb mijn auto nog zondag gewassen
                          er stonden een honderdtal vette vingers op
                          gelukkig bleven ze er niet aan plakken want dan heb je zo een gele vliegenplakker

Btw, heb je machien zien staan op de parking tijdens de Porsche Days.
                            Die auto werkt als een besmettende magneet of zo een vliegenvanger. Ze plakken er allemaal rond 😀

Ej, ook al ben ik zelf al ziek, kwil OOK wel eens mee met de RS 😉

hey rufie
                                als we elkaar een keer zien dan mag eens mee met mij rs
                                ik draag dan wel plasieken handschoenen en een mondmasker om u toch niet te besmetten :mrgreen: :mrgreen: 😉

Heu

Porsche-geinfecteerd ben je al denk ik (als je username Rufie is..)

Ik weet niet wat ge verder in gedachten hebt … 😈

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.