HELP IK KAN GEEN FOTOS UPLOADEN !!!

Home Forum Zeverhoekje HELP IK KAN GEEN FOTOS UPLOADEN !!!

• Maker
    Discussie
  • Hey porsche fanaten ,

Ik wil enkele foto’s posten maar ik krijg geen bijlage toegevoegd ????
    Kan iemand me helpen hoe ik een albummeke kan toevoegen.

Groetjes
    Vinni993

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Wim

Ik zie nog niks. :coolness:

Bedankt voor de reacties zoals je kan zien is het mij gelukt om de foto’s erop te zetten !
        De topic mag dus dicht ! bedankt voor de hulp

PB

Klik op “VOEG BIJLAGE IN” dan komt er een vensterke te voorschijn, waarin je naar de locatie van de foto moet gaan.
          Je foto die je wil dubbelklikken of selecteren/ openen.

Dan als je het goed gedaan hebt, zie je het bestand staan en moet je nog op “VOEG IN” klikken.

Je antwoord/reply verder afwerken en op “TOEVOEGEN“” klikken en hoppa. :first:

MAAR zoals Wim hierboven al aan gaf, kan je idd beter je foto’s ergens extern online zetten,
          en dan hier op forum naar de juiste url te verwijzen.
          Dat maakt dat de Forum server minder belast zal worden, en alles net wat mooier blijft draaien. 😉

Attachments:
          • PorscheBureaublad.jpg
          Wim

Maak een album aan op http://www.mijnalbum.nl daar upload je de foto’s van je PC, en daarna kun je van dat album de afbeeldingslokatie kopiëren van de foto die je wilt, en plaatsen op het forum.

Dit kun je ook door de link tussen {img] en [/img} te plaatsen

Heb nu even dit { teken gebruikt voor [ want anders verdwijnt het voorbeeld al.

Ze staan nog op pc ?

heb je die foto’s ergens online staan? of staan ze nog op je pc?

als je een foto ergens upload of op internet hebt staan kan je even op de foto gaan staan en dan rechter muisklik en afbeeldings url kopieren en dan moet je wanneer je jouw tekst hier op maakt op dat fotokadertje met dat koppelingsteken klikken, versta je? tis simpel he! :applaus:

Hoe doe je dit ? bij mij lukt dat niet ?

test

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.