Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 964 › help mannen help porsche gestolen
- Dit onderwerp bevat 63 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 6 maanden geleden door
RSR Motors.
-
MakerDiscussie
-
23 juni 2008 om 11:58
alles staat in de titel 😥 😥 😥 😥
blauwe 964 turbo 1992
deze nacht gestolen in Ottignies
help help helpfotos http://picasaweb.google.fr/bertdidier/V … tDePorsche
als iemand iets hoort of ziet !!!!![/url]
-
MakerDiscussie
-
Ik versta je voor 100% en ik wou echt dat ik je kon helpen.
ja , bedankt RSR ben dit al 3 maand aan het doen maar heb spijtig genoeg niet gevonden ….
denk echt dat het voor mij verloren is!!!!!
en dan spreek ik nog niet van de problemen met de mannen van de zo gezegde WET die me vragen waarom ik zo naar men auto zoek en voor wat????
en als ik dan zeg dat ik niet op zoek ben naar een civic van 1992 bekijken ze mij als ….
en als je dan een paar info’s hept zit je 5uur op hun bureau en de mannen die ze dan zoeken en ondervragen zijn na een halfuur naar huisben het beu maar houd het vol , want ik wil mijn baby terug maar begin te denken dat het hopeloos word
😉
maar ja dat alleen kunnen jullie wel begrijpen ben echt:evil: 👿 👿
Erg is dit heel erg, ja ik lees het nu pas sorry hoor daarvoor. Ik denk ook dat deze nooit meer zal terug worden gevonden, en als je slim bent zou ik eens op via de verkoop kanalen eens zoeken achter een motor, of onderdelen van een 965. Zo kan je soms te weten komen waar de wagen ergens zit.
Ik ken iemand die zo zijn 993 turbo heeft terug gevonden, wel in onderdelen maar na een week werk was zijn auto weer in orde op de kosten van de dief wel te verstaan.Luc
Anoniem18 september 2008 om 21:43[quote=”sunshine”:1cjminlp]jammer genoeg geen nieuws
denk dat ik hem mag vergeten en naar een andere beginnen
te zoeken
maar de vragen blijven in je kop steken , wat is er mee gebeurt,
waar rijdt hij rond of hebben ze hem in stukken gesmeten???[/quote]Zeer zeer erg, denk er steeds aan wanneer ik ergens moet parkeren waar het volgens mij niet al te save is.
Diefstal is mijn grootste schrik!
Ooit eens op een parking door een niet Belg aangesproken geworden met de vraag of mijn Porsche tegen diefstal verzekerd was????
Zijn voorstel was hem de 2° sleutel te geven, de wagen ‘s avonds buiten te laten staan, hij zou dan de wagen komen opladen.
Aangifte van diefstal doen en volgende maand betaald de verzekering u uit zei die kerel.
Na het vragen van zijn gegevens had die plots geen tijd meer, dus heb hem niet kunnen aangeven.
Wil maar zeggen het zal er niet op verbeteren!
Beste, toch nog altijd een beetje hoop hebben kan geen kwaad en ondertussen rustig uitkijken naar een nieuwe.Een HELE spijtige zaak!
Die gasten zou je toch echt zelf heel graag eens “tegenkomen” hé
jammer genoeg geen nieuws
denk dat ik hem mag vergeten en naar een andere beginnen
te zoeken
maar de vragen blijven in je kop steken , wat is er mee gebeurt,
waar rijdt hij rond of hebben ze hem in stukken gesmeten???Anoniem18 september 2008 om 19:33[quote=”sunshine”:1rizi8nm]alles staat in de titel 😥 😥 😥 😥
blauwe 964 turbo 1992
deze nacht gestolen in Ottignies
help help helpfotos http://picasaweb.google.fr/bertdidier/V … tDePorsche
als iemand iets hoort of ziet !!!!![/url][/quote]
Beste Sunshine,
Nog iets gehoord van Uw wagen? Reeds terug gevonden? Hopelijk wel!
Reysff terug van lang weg geweest….
oh hier ff dit gelezen is wel echt kl*te….
echt fuck als je da voorhebt…
hopelijk vinden ze nog een spoor terug!!!!!veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een kleine omnium is actief op de porsche hier, diefstal inclusief… het is mij die meerprijs zeker waard
groeten
sorry om dit te horen…this sucks!
Wat die tracker betreft: info hier: http://www.gps-garmin.nl/trackstar.html
Wij gaan dat ook in onze porsche steken op weg naar China…enige manier om ons te ‘verzekeren’ in geval van diefstal.
ja Wannes zo is het !!!!
pas maar goed op en bedankt voor je sterkte
word voor het moment echt zot zou willen weten waar hij is ik loop rond met al die vragen in mijn kop waar is hij, mischien in stukken etc etc etchad hem nog liever op circuit zelf kapot gereden dan was het mijn schuld geweest 👿 👿 👿
man man …ik lees dat hier nu pas…. sterkte kerel!
niet te geloven ..je kan met niks meer buitenkomen of ze beschadigen het of stelen het…
de mijne zal wsl verkocht zijn , als die ket zijn woord houd komt hij hem dinsdagmiddag halen ….ben ook altijd wat voorzichtig als er kopers komen… is de ideale manier om kort bij de wagen te komen en te zien waar hij staat en welke beveiliging er is…
hopelijk vind je hem terug…
Anoniem30 juni 2008 om 10:18[
Ik plaats de laatste weken vrij veel een extra kleine trace & tracking in wagens. Is een klein doosje (luciferdoosje groot) met een SIM-kaart in en ingebouwde batterij. Wordt achter de radio gestoken en daarop aangesloten (spanningen). Is eigenlijk bedoeld voor tijdritregistratie en logboek maar ideale aanvulling waar je in-real-time steeds op het internet kunt zien waar je wagen is. Wel geen anticarjacking op dus je kunt je wagen niet vanop afstand blokkeren.
Stuur mij daar eens de prijs van door aub? Interesseert mij wel. Kan ik dat zelf plaatsen? En dus geen maandelijkse abonnementskosten?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.