Help ons uit de nood

Home Forum Porsche Talk Help ons uit de nood

• Maker
    Discussie

• Filip
    Deelnemer

Moderator wil U dit op de juiste plaats posten aub.

[b][color=#bb0000]Waarom deze noodkreet?

Wij Porscherijders worden in het algemeen bekeken als : dikkenekken, rijkeluiszoontjes, snelheidsduivels…enzv. Dus geef toe mooier is anders.

Daarom deze oproep naar de bestuurders van een P. Probeer eens het tegendeel te bewijzen.

Ik zit 60.000 km/jaar op de baan en ik zie helaas zoveel P.rijders die het vertikken om hun pinkers te gebruiken of die rechts inhalen of nonchalant parkeren.

OK en ik weet zeer goed dat wij de enigen niet zijn, maar kom kunnen we nu niet eens gewoon een gentleman zijn in het verkeer???

Dan zullen de andere chauffeurs misschien niet denken van : ‘t is ene met een Porsche die denk dat hij alles kan permitteren.[/color][/b]

Dank voor Uw begrip.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
      • Ik rijd met onze Porsche reeds 30 jaar volgens de normen van het verkeer;Verder na 50jaar reeds op de baan te vertoeven rijden er evengoed veel zotten rondt met andere merken.Dus ik denk niet dat dit merkgebonden is;

Heb ooit een jaar met een W123 Mercedes gereden, een klassieke echte Diesel, 2 modellen na die met de kleine vleugeltjes. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik regelmatig voorrang van andere Mercedessen, meestal oudere heren in een duidelijk nieuwer model. Met de Mercedes sportwagens heb ik dat nooit meegemaakt.

Daarna reed ik in een gedeukte 924 en niemand liet me nog voorgaan. Zeker geen *porsche .

Ooit heb ik als jonge huisvader in een VW Passat nog mijn (eerste VW) elektrische ruit op een kier gezet, nadat ik klemgereden was door een rode Italiaanse sportwagen. Met de bedoeling de arm van de uitgestapte lefgozer klem te zetten eens die me bij mijn kraag zou hebben gegrepen. De duidelijk dure deerne in de bijzit had meer verstand en riep hem terug … Spijtig genoeg gehoorzaamde hij. De reden voor zijn ergernis was dat ik een(1) uitdagende tik op mijn hoorn gegeven had, nadat de pipo me in zone 50 voorbij gevlamd was om dan naast mij aan de stoplichten te staan wachten. Uitlachen, een klein beetje zeker. Maar om daarom uit te breken uit zijn voorsorteerstrook en dwars door het verkeer te snijden om me te achtervolgen … Ik wil maar zeggen, nooit meegemaakt met een P-rijder.

Ik zie regelmatig ook P (en andere) sportwagens aan een gezapig tempo op de rechterrijstrook tjaffelen. Dus het is zeker niet P-gebonden, maar je hebt tenvolle gelijk dat we beter mogen zijn. ( 😯 We, maar ik heb geeneens een P! Tssss.)

PB

[quote=”JoeBar_S2″ post=146121]Niet tegen audi! :engeltje:[/quote]
            +1 :up:

Niet tegen audi! :engeltje:

BMW rijders kunnen ook echte zakken zijn tegen niet BMW rijders. Maar ik heb het geluk van zelf ook met een BMW te rijden en wij zijn hoffelijk tegen elkander.

Een voor allen, allen tegen AUDI! :loser: :ass:

[quote=”gummy” post=146117]OK en ik weet zeer goed dat wij de enigen niet zijn, maar kom kunnen we nu niet eens gewoon een gentleman zijn in het verkeer???

Ok “eens” kan ik mee leven zolang dat maar niet voor alle dagen is :sarcastisch[/quote]

Is al een goed begin, gewoon even elke dag deze boodschap lezen :happydance:

OK en ik weet zeer goed dat wij de enigen niet zijn, maar kom kunnen we nu niet eens gewoon een gentleman zijn in het verkeer???

Ok “eens” kan ik mee leven zolang dat maar niet voor alle dagen is :sarcastisch

PB

[quote=”speedy996″ post=146114]test[/quote]
                      ikel ? :mrgreen:

??? :think:

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.