Help ! Panamera 4 / S / 4S ????

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Help ! Panamera 4 / S / 4S ????

• Maker
    Discussie
  • Beste vrienden,

Wie kan mij helpen ? Enkele maanden terug heb ik in een trieste bui mijn 996 turbo s cabrio verkocht en nu ben ik aan het uitkijken naar nieuw speelgoed 😀

Ik ben al naar verschillende 997 targa of turbo gaan zien maar telkens weer moet ik vaststellen dat mijn 2 zonen van 6 en 10 hier eigenlijk niet comfortabel in geraken :bounce: Blijft eigenlijk alleen maar de panamera over… Mijn 2 kinds zien dat al volledig zitten, maar ik moet nog een beetje wennen aan het ‘schip’ … :censored:

Ik ben gisteren gaan rijden met een panamera4 3.6 en was eigenlijk omver geblazen van de luxe en het rijcomfort van deze wagen. Tevens valt de V6 eigenlijk ook reuze mee maar denk ik dat de 4s of de s iets meer voor mij zal zijn qua power en niet te vergeten ‘sound’

Wie heeft er ervaring met dergelijke wagens en verbruik ? Enige tips / suggesties zijn steeds welkom …

Alvast bedankt,

Koen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
    • Proficiat Koen!
      Vind dat interieur toch wel iets hebben hoor :up:

Als ik de lotto won, kocht ik ook direct een Pana turbo!
        En dat cognac leder is heel knap, heb je daar foto’s van ?

ken

ola
          knap!!!
          veel plezier, dat zal je ongetwijfeld wel hebben met zo’n wagen!!!

Mooie *porsche Koen
            Veel plezier ermee en vooral veel veilige KM :driver:

Ja wat een soldenkoopje, nooit gedacht van CM dat ze daar ook aan meedoen :mrgreen: :up:

proficiat Koen, prachtige Turbo heb je daar :up: :up: :up:

S2

[quote=”Yellow Submarine” post=197125][quote=”S2″ post=197116](maar misschien een lichte vorm van Privacy glass voorzien? Zou hem nog mooier maken)[/quote]

Mja, zelf vind ik dat donkere glas zeer ******** Let er maar eens op. Bedoeling is kennelijk dat men de ***** op de achterbank niet ziet. Meestal gaat het dan om een straat-oude Jetta. Doch dit geheel terzijde…[/quote]

Ga de quote wat censureren om geen bevolkingsgroepen te schokeren, maar wat ik bedoel is zoiets als op deze foto. En dat vind ik best wel classy en zeker niet ….

PDS

Hmmm *luv

Ga je steeds op z-platen rijden of ga je hem inschrijven ?

Prachtige bak hoor! Veel plezier ermee. (wel even die uitlaten onder handen namen 😉 )

Proficiat Koen! Veel :driver: plezier ermee.

Goed gedaan Koen, mooie bak :coolness:

Proficiat Koen ! :up:

[quote=”S2″ post=197116](maar misschien een lichte vorm van Privacy glass voorzien? Zou hem nog mooier maken)[/quote]

Mja, zelf vind ik dat donkere glas zeer “allochtoon”. Let er maar eens op. Bedoeling is kennelijk dat men de harem op de achterbank niet ziet. Meestal gaat het dan om een straat-oude Jetta. Doch dit geheel terzijde…

Proficiat, met je snelle gezinspaarden! :coolness:

S2

En ik maar denken dat CM = Carrera Motors, maar eigenlijk is het Citroën Motors 🙂

Heel knappe Turbo! (maar misschien een lichte vorm van Privacy glass voorzien? Zou hem nog mooier maken)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.