help probleem met cabriodak boxster 986

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster help probleem met cabriodak boxster 986

• Maker
    Discussie

• bianca buunk
    Deelnemer

HALLO IK BEN EIGENAAR VAN EEN BOXSTER 986, IK DEED LAATST HET DAK OPEN EN DE LINKERSTANG BRAK AF ALS EEN LUCIFERSHOUTJE.
      GEVOLG DAK SCHEEF EN KAN IET MEER DICHT, DAN DE AUTO NAAR DE GARAGE GEBRACHT, DIE HEBBEN DE STANG GELAST EN GING 2X DICHT EN DAARNA,…. KNAPTE DE STANG WEDEROM
      DE GARAGEHOUDER WEET HET OOK IETS MEER, WIE KAN MIJ HELPEN EN HERKEND DIT PROBLEEM EN WEET EEN OPLOSSING?

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • Wim

Volgens mij heb je deze nodig dacht ik.

Wim

Bedankt voor de toelichting Holly, maar een paar foto’s van je boxster kun je toch wel posten hè, zien ze hier graag.

En wat betreft je probleem, deze stangetjes zijn gewoon te koop en kosten dacht ik rond de 40 euro.
          Dus snap niet dat je garage houder dit gelast heeft, want dat is een beun oplossing.
          Als je dan die 9after market) besteld, dan zijn deze beter als van Porsche zelf en zul je het probleem niet meer hebben.

Deze zijn ook makkelijk zelf te vervangen.

Wim

Hoi Holly, leuk dat je het forum gevonden hebt voor je probleem, maar normaal stellen we even netjes voor in het daarvoor bestemde draadje, met een paar foto’s van je Porsche.

Als je dit gedaan hebt, zullen we je draadje terug open zetten en antwoord geven op je vraag, maar ik sluit het nu even.
            Want zo moeilijk is de oplossing niet. 😉

En je mag ook gewoon roepen hoor i.p.v zo hard. (dus capslock even uit)

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.