HELPPPPPPP…

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 HELPPPPPPP…

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Ik sta op het punt om een P 997 te kopen en heb sinds deze middag het VIN verzilverd.
    Ik heb een optie genomen op de P tot morgenavond!
    Als ik het VIN nummer ingeef op deze site krijg ik een pakje info maar niet wat ik zoek…
    Normaal moet ik toch via het VIN nummer alle oorspronkelijke opties kunnen consulteren of is dit niet zo…
    Kan iemand me helpen om zoveel mogelijk info te verkrijgen van deze P aub…?
    Woensdag aanstaande wordt de P gescreend bij Porsche Geel.
    Dank bij voorbaat.
    G
    Chiepe

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Bedankt voor al deze nuttige info mannen !
      G
      Chiepe

Bij die van mij heb ik aftersales van porsche een mail gestuurd binnen de 2 dagen had ik de gewenste info
        :up:

of je meldt je aan op rennlist dot com, lees je in in deze topic, doe een donatie en post je VIN nr en je krijgt per reply de gewenste optielijst.

[quote=”bully” post=150146]Of je stuurt een mailtje naar: marc.noack@porsche.de
            Vermeld je VIN, Motornr. en Versnellingsbak nr. en hij stuurt je een mail terug met alle informatie die bij Porsche bekend is.[/quote]

Waar kan je het motornummer en versnellingsbaknummer terugvinden aub…? ,sorry P-leek… 🙂
            G
            Chiepe

Tuurlijk moet die verkoper een foto van dat de opties in dat boekje maken en doormailen!!

… anders mag ie um zelf gaan rijden … zou ik zeggen … :salut:

Leuk trouwens, ga ook een keertje doen, de opties in dat boekje bestuderen! :drink:

Of je stuurt een mailtje naar: marc.noack@porsche.de
                Vermeld je VIN, Motornr. en Versnellingsbak nr. en hij stuurt je een mail terug met alle informatie die bij Porsche bekend is.

S2

De verkoper kan toch even snel het eerste blad van het onderhoudsboekje scannen en doorsturen?

Da’s toch geen enkele moeite als je een auto van een bepaalde waarde wil verkopen.

Ik zou er in elk geval geen probleem mee hebben. Het is nu niet dat je er iets mee kan “mispeuteren” hé.

Bedankt voor de tips!
                    Optie-lijsten mogen ze als off.P-dealer op vandaag officieel niet meer doorsturen…
                    Als je zelf naar een off. P-dealer gaat met het VIN nummer delen ze je wel alles mee maar geven niets meer af…sneu…
                    G
                    Chiepe

[quote=”RODONDO” post=150122]Heb je geen link of foto”s van je aaanwinst ?[/quote]

owla, eerst resultaten van de 111-punten analyse van Porsche Dealer afwachten…
                      Maar deze zou het wel eens kunnen worden…

997.jpg

S2

Zo doe ik het dus :

Zo zie je meteen alle opties 🙂 (Die kleine lettertjes waarvan er beginnen met een X (exclusive programma) of bestaande uit 3 cijfers )

Maar je kan ook de kleur zien (exterieur) + interieur …

Hallo,

Ik heb hetzelfde gedaan,nml met het chasisnr een datakaart aangevraagd in de garage waar de
                          P nieuw verkocht is en deze lijst is mij via mail doorgestuurd.
                          Zo weet je perfect welke code voor wat staat en wat er van optie’s op staat.

Het is maar een TIP.

Costa

S2

Neen, dat is alles wat je kan krijgen.

De optie codes staan op zich los van het VIN nummer

Een foto van de optie sticker op de eerste pagina van het onderhoudsboekje is wat je nodig hebt.

(Is trouwens het eerste waar ik naar kijk als ik een auto ga bezichtigen).

dit kan ik alvast terugvinden… is er nog meer…?

Schermafbeelding2013-11-29om20.06.19.png

Heb je geen link of foto”s van je aaanwinst ?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.