Hendel rugleuning voorzetel 911 sc 1983

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Hendel rugleuning voorzetel 911 sc 1983

• Maker
    Discussie
  • Hallo , is er soms iemand die weet hoe je de hendel kunt demonteren om de rugleuning van de voorzetel van een 911 sc ’83 naar voor te doen , als je op de samenstelling kijkt zou je die gewoon moeten kunnen lostrekken en zit hij vast met een soort plaatklem .
    Ik heb echter schrik als ik het probeer en het niet zo is dat er binnenin de leuning iets loskomt en dat ik de hele bekleding moet losmaken .
    Alvast bedankt voor een reactie.
    Groetjes Rudi

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Het euvel is verholpen de hendel zat alleen maar zeer vast door corrosie van het veertje heb er een nieuw in gestoken en alles ok .
      ​​​​​​​ik ben uit ervaring wel altijd voorzichtig met veren en ander springtuig want dat kan soms alle kanten uitgaan .
      Iedereen bedankt voor de goeie raad .
      Groetjes Rudi

Bedankt voor de info zal voor alle zekerheid maar een nieuw klemmetje bij de hand houden zeker . Groetjes Rudi

Vriendelijk bedankt voor de info , ziet er inderdaad wel naar uit dat je de knop er gewoon kan aftrekken , heb al eens voorzichtig geprobeerd maar zit redelijk goed vast zal een beetje meer kracht moeten gebruiken denk ik . Groetjes Rudi

Tenzij het klemmetje al een keer weggevlogen was en
            iemand natuurlijk te lui was om zo’n klemmetje te fixen en er
            een dot tec7 ingespoten heeft :p (don’t ask.. was een jeugdzonde)

XXX

Op de onderdelen site van Rose Passion kan je zien wat erwaar zit.
              Interieur cabine / Knop sportzetel vooraan voor Porsche 911 G / 1982 / 3.0sc / Coupe / Manuele bak 5 versnellingen (rosepassion.com) 
              Normaal trek je ze er gewoon af.

Welkom hier Rudiger.
                Er is vast wel iemand die jou weet te informeren/helpen.
                Maar ze gaan je ongetwijfeld ook om foto’s vragen !?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.