Herchromeren

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Herchromeren

• Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie
  • ‘t Is niet echt Porsche related, maar er zijn genoeg Porsches met chromé onderdelen dat het wel eens voor iemand anders interessant zou kunnen zijn ook .
    Bovendien denk ik dat er hier genoeg kennis zit om dit snel te weten te komen.
    Ik heb mijn oog laten vallen op een botsauto, echter al het chroom is in het grijs gespoten en zou dus geherchromeerd moeten worden om echt af te zijn. Waar kan ik daarvoor terecht en wat is het kostenplaatje, is dat per onderdeel, of per kilo of hoe gaat dat in zijn werk ?
    Thx !

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Anoniem

wat zou het kosten voor 4 velgen te laten doen?

Ik gaf enkel dit adres omdat ik weet dat Mushroom van Dendermonde is en hij woond dan ook maar 1km van dat adres.

Luc 😉

Ik heb een adres in Duitsland die alles polieren , chromeren of vergulden.
          Prijs hangt af van de staat van het artikel , grootte en gewicht 😉

Anoniem

Belchroom in Roeselare is zeeer goed maar zeeeeeer duur!
            Als het voor een autoscooter is die toch altijd binnenstaat zijn er ook goedkopere (minder kwalitatieve) chromeerders waarvan het eindresultaat goed is maar als je die buitenzet in de regen heb je direkt roest.Dus wikken en wegen maar altijd (richt)prijs vragen als je de stukken binnendraagt en eventueel op papier laten zetten (tegen het vergeten 😉 )

[quote=”Mushroom”:2ycxzz81]’t Is niet echt Porsche related, maar er zijn genoeg Porsches met chromé onderdelen dat het wel eens voor iemand anders interessant zou kunnen zijn ook .
              Bovendien denk ik dat er hier genoeg kennis zit om dit snel te weten te komen.
              Ik heb mijn oog laten vallen op een botsauto, echter al het chroom is in het grijs gespoten en zou dus geherchromeerd moeten worden om echt af te zijn. Waar kan ik daarvoor terecht en wat is het kostenplaatje, is dat per onderdeel, of per kilo of hoe gaat dat in zijn werk ?
              Thx ![/quote]

Die chromé onderdelen kan je laten herdoen in Dendermonde en om juist te zijn op de Mechelsesteenweg 218 juist voorbij de De Mechelse Poort en aan dezelfde kant. De naam van het bedrijf is Mannaert en ze leveren daar toch goed werk heb ik horen vertellen. 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.