herfstnamiddagrit pct 7oktober

Home Forum Porsche Uitstappen herfstnamiddagrit pct 7oktober

• Maker
    Discussie
  • Bij deze ben ik zo vrij om het programma voor de laatste rit van het seizoen van pct eventjes te vernoemen.

[color=#0000ff]Iedereen wordt verwacht om 11.45u in de scheve zeven, markt 19 9930 zomergem.

Daar starten we met een aperitief, gevolgd door een verse huisgemaakte lasagne.

We doorkruisen Oost-Vlaanderen en doen ons buurland Nederland aan…en brengen op die manier een bezoekje aan onze noorderburen.

Er zijn twee drankstops voorzien in de namiddag, zodat de dorstigen onder ons ook aan hun trekken komen.

We eindigen terug waar we vertrokken zijn, in zomergem, maar op een ander locatie, met een croque monsieur.

Dit alles voor 35euro per persoon, en 40euro voor niet pct leden, zoals steeds op de gekende clubrekening te storten met vermelding naam, aantal personen en eventueel lidnummer.

Rekeningnummer 000-3256861-86

U kan eventueel uw inschrijving mailen, of bij andere vragen of wat dan ook, naar danny.de.groote@telenet.be

Inschrijven kan tot en met dinsdag 2 oktober, tot dan![/color] :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • [quote=”René” post=109278][quote=”de zwarte pijl” post=109243]zoals geschreven hebben we ons eens goed laten gaan :driver: ,dankzij mijn goede co-pilote moest de aanhang niet teveel remmen 😉 ,alvast bedankt snoer voor de prachtige foto’s :drink:[/quote]

da’s een feit, u wil ik nog volgen! We hebben ons ook efkes aan kop moeten riskeren maar het is niet makkelijk om ‘snel’ te gaan en toch een foutloos parcours te rijden!

@porsche4ever
      : nog geen rug- of wegliggingklachten na uw Dukes of Hazard ervaring? ;)[/quote]

Ik zie het zo voor me . 😉 😉 en dat alles met een tiptronic . 😉

my cayenne is made for the dukes of hazard! :driver:

[quote=”de zwarte pijl” post=109243]zoals geschreven hebben we ons eens goed laten gaan :driver: ,dankzij mijn goede co-pilote moest de aanhang niet teveel remmen 😉 ,alvast bedankt snoer voor de prachtige foto’s :drink:[/quote]

da’s een feit, u wil ik nog volgen! We hebben ons ook efkes aan kop moeten riskeren maar het is niet makkelijk om ‘snel’ te gaan en toch een foutloos parcours te rijden!

@porsche4ever
          : nog geen rug- of wegliggingklachten na uw Dukes of Hazard ervaring? 😉

zoals geschreven hebben we ons eens goed laten gaan :driver: ,dankzij mijn goede co-pilote moest de aanhang niet teveel remmen 😉 ,alvast bedankt snoer voor de prachtige foto’s :drink:

“de aanhang van de zwarte pijl” heeft er ook van genoten. :relaxman:
              Zeer mooie baantjes, vooral de offroad :engeltje: Resultaat van een middagje achter zwarte pijl te rijden: modderbad van boven tot onder, aantal kg rubber verloren langs de baan, nog mogen tanken om weer thuis te geraken.(was net voor de rit gevuld) :first:
              maw: ideale zondagmiddag dus :happy:

Ja Steven het ging er nogal vlot aan toe hè, ik heb alles moeten geven om de Zwarte Pijl en zijn aanhang te kunnen volgen .Maar dat heb je wel gezien natuurlijk je was er ook bij (knappe GT3 waar je mee meegereden hebt btw)
                Als laatste rit voor dit jaar bij PCT hadden we niet te klagen van het weer natuurlijk .Al bij al een toffe dag gehad .See you next time .

Enkele jaartjes geleden voor mij, maar dankzij René nog es die zondagse ritjes atmosfeer kunnen opsnuiven van PCT, weliswaar als bijrijder, maar daarom niet minder leuk ! Laat ons zeggen dat het er vrij vlot aan toe ging, had geen tijd om in te dommelen whaha ! Graag op naar een volgende keer :driver:

Prachtige rit, duidelijk roadbook. Dus top :respekt:

Dorst of nadorst ?Of beiden :happy: 😉

t’was van den dorst Funny :drink:

Leuke sfeerbeelden snoer ,nu weet ik waarom je die bepaalde richting nam gisterenmorgen . 😉

XXX

Chanse met ‘t weer gehad hé.
                            Weeral merci voor de foto’s, dan zijn we er precies ook bij geweest :engeltje:

Enkele sfeer beelden van zondag

zgp117.JPG

zgp118.JPG

zgp129.JPG

zgp133.JPG

zgp137.JPG

zgp140.JPG

Mooie dag met leuk gezelschap ,Ik denk dat ze ons in nederland niet graag terug zullen zien ruzie ,allee de wandelaars en fietsers toch 🙄 :driver: Straks post ik wa foto’s .

het was idd dik in orde! mooie, degelijke baantjes en goede organisatie en sympathieke mensen, wat wil ne mens nog meer é 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.