herfstnamiddagrit pct 7oktober

Home Forum Porsche Uitstappen herfstnamiddagrit pct 7oktober

• Maker
    Discussie
  • Bij deze ben ik zo vrij om het programma voor de laatste rit van het seizoen van pct eventjes te vernoemen.

[color=#0000ff]Iedereen wordt verwacht om 11.45u in de scheve zeven, markt 19 9930 zomergem.

Daar starten we met een aperitief, gevolgd door een verse huisgemaakte lasagne.

We doorkruisen Oost-Vlaanderen en doen ons buurland Nederland aan…en brengen op die manier een bezoekje aan onze noorderburen.

Er zijn twee drankstops voorzien in de namiddag, zodat de dorstigen onder ons ook aan hun trekken komen.

We eindigen terug waar we vertrokken zijn, in zomergem, maar op een ander locatie, met een croque monsieur.

Dit alles voor 35euro per persoon, en 40euro voor niet pct leden, zoals steeds op de gekende clubrekening te storten met vermelding naam, aantal personen en eventueel lidnummer.

Rekeningnummer 000-3256861-86

U kan eventueel uw inschrijving mailen, of bij andere vragen of wat dan ook, naar danny.de.groote@telenet.be

Inschrijven kan tot en met dinsdag 2 oktober, tot dan![/color] :driver:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • net terug thuis,was een prachtig ritje met mooie baantjes,het weer zat ook mee :respect2: :applaus: :drink:

kben der dan mee weg zie! shanse met het weer nie normaal!

:applaus: :drink: :relaxman: :driver:

ja lap, tis weer om zeep :mrgreen:

ik zal er ook bij zijn :driver: :drink:

ik organiseer die rit niet hoor, zet dit gewoon eventjes op het forum. Voor vragen kan je terecht bij:

danny.de.groote@telenet.be

p.s. dit weekend voorspellen ze droog weer!

Geraak zoals gekend nog altijd niet van mijnen hof 👿 👿 👿

Welk type banen mogen er verwacht worden?

Ik veronderstel met roadbook?

Moest het mooi weer zijn kom ik evt na het eten af naar de scheve zeven om enkel de rit mee te doen, kan dit?

Wij ook 😆

Wij rijden mee :driver: :relaxman:

porsche club tielt

Wat is pct?

gaat nog niet de p is nog nie klaar :puke:

p.s. ik zoek nog een copiloot voor de rit, dus wie zin heeft om eens in een camionette te zitten :engeltje:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.