Herfstrit 2007 Nog nooit eerder gepost !

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Herfstrit 2007 Nog nooit eerder gepost !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
    • Zo is het 😉

Maar niet getreurd, er is nog steeds de Summer tour op 23 Augustus ! 😀

[quote=”911-lover”:39k1e7ah]Nog niet zeker , maar waarschijnlijk 26 of 27 september .
          Eerst moet ik weten of het zaterdag (voor mij veel beter vanwege mijn zoon ) of zondag gaat worden[/quote]

Ik moet helaas melden dat het niet voor dit jaar gaat zijn .
          Dit vanwege minder nieuws dat we gisteren hebben mogen vernemen 🙁
          Sorry jongens (en meisjes) .
          Misschien volgend jaar 😳

[quote=”Setakira”:3j2g9j8v]Ook ik (wij) zullen er natuurlijk bijzijn, maakt niet uit welke dag 😉

@ ‘8ees : Leuk filmpje, aangenaam om nog eens te bekijken, zeker als je er zelf ook insteekt 🙂 [/quote]

Haha, je komt ook in een klein stukje van Francorchamps 2008, bij het oprijden van het circuit 🙂
            Ik kan al niet wachten op de Porsche days van dit jaar, en daar een filmke van te draaien 😀

Ook ik (wij) zullen er natuurlijk bijzijn, maakt niet uit welke dag 😉

@ ‘8ees : Leuk filmpje, aangenaam om nog eens te bekijken, zeker als je er zelf ook insteekt 🙂

Nog niet zeker , maar waarschijnlijk 26 of 27 september .
                Eerst moet ik weten of het zaterdag (voor mij veel beter vanwege mijn zoon ) of zondag gaat worden

Koen,

al snel een datum gekozen ?

Wij zijn benieuwd, misschien een nieuw topic openen ❗

Btw, 911e bericht :mrgreen:

Aaahhh, prachtig Koen! 😀

Dat wil ik voor geen geld missen! 🙂

Zondags is er idd minder verkeer denk ik… Maar zaterdag kan ook.

Ik kijk er al naar uit!

Wij komen, met een paar hé!
                      3e weekend september hebben we wel al een buitenlandweekendje met de p’s.

Ik heb even een Polletje toegevoegd .
                        Aan de hand van dit volgt de beslissing.

maakt niet uit 😉

Voorkeur zondag 8)
                            Maar zal er altijd bij zijn ! 🙂

De zondag is er toch altijd iets minder verkeer op de baan dan de zaterdag. 😉

Toch iets comfortabeler rijden ❓

Eric

Anoniem

Zaterdag of zondag maakt ni uit, als we maar kunnen rijden (en goed kunnen eten) … 8)

Voor mij kan zaterdag ook Koen.
                                  Ben nog nie zeker of we erbij kunnen zijn , hangt een beetje af van de zoon (tegen dan 1.5 jaar).
                                  Heb er wel zin in !!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.