Herfstrit 2007 Nog nooit eerder gepost !

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Herfstrit 2007 Nog nooit eerder gepost !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
    • Voor mij kan zaterdag ook Koen.
      Ben nog nie zeker of we erbij kunnen zijn , hangt een beetje af van de zoon (tegen dan 1.5 jaar).
      Heb er wel zin in !!!

zaterdag kan voor ons ook denk ik…

zaterdag kan voor ons ook denk ik…

Amaai , we kunnen hier al bijna een lijstje opstellen met deelnemers zonder dat er een datum of iets dergelijks is vastgelegd 😆 😆 😆

OK , ik zal ervoor zorgen .
            Datum zal ik zo snel mogelijk vastprikken .

Vraagje aan allen . Moet het een zondag of zou een zaterdag ook kunnen ?
            Kwestie dat dit voor mij makkelijker zou zijn ivm mijn zoon .

Als de datum vastligt zal ik een draadje openen war stelselmatig meer info zal verschijnen.

We zijn begonnen . Thx ‘8ees 🙄 😈 😉

Amaai , we kunnen hier al bijna een lijstje opstellen met deelnemers zonder dat er een datum of iets dergelijks is vastgelegd 😆 😆 😆

OK , ik zal ervoor zorgen .
              Datum zal ik zo snel mogelijk vastprikken .

Vraagje aan allen . Moet het een zondag of zou een zaterdag ook kunnen ?
              Kwestie dat dit voor mij makkelijker zou zijn ivm mijn zoon .

Als de datum vastligt zal ik een draadje openen war stelselmatig meer info zal verschijnen.

We zijn begonnen . Thx ‘8ees 🙄 😈 😉

Daar wil ik graag ook eens bij zijn 😉

Eric

Daar wil ik graag ook eens bij zijn 😉

Eric

Anoniem

Aha ! Da’s nog eens goed nieuws ! Count us in Koen…

Anoniem

Aha ! Da’s nog eens goed nieuws ! Count us in Koen…

als het nog eens zou doorgaan, wil ik deze keer er zeker bij zijn ❗
                        Vorige keren echt iets gemist

als het nog eens zou doorgaan, wil ik deze keer er zeker bij zijn ❗
                          Vorige keren echt iets gemist

[quote=”mcklusky”:rtfow8ae]inderdaad prachtig filmpje ‘8ees, bedankt ook voor de link naar t forum op garage tv 😉 [/quote]

Your welcome 😀

[quote=”mcklusky”:rtfow8ae]inderdaad prachtig filmpje ‘8ees, bedankt ook voor de link naar t forum op garage tv 😉 [/quote]

Your welcome 😀

een aangezien wij ook in de fruitstreek gaan wonen willen we best helpen waar kan…

een aangezien wij ook in de fruitstreek gaan wonen willen we best helpen waar kan…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.