Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche filmpjes › Herfstrit 2007 Nog nooit eerder gepost !
- Dit onderwerp bevat 42 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 7 maanden geleden door
911-lover.
-
MakerDiscussie
-
17 februari 2009 om 15:26
-
MakerDiscussie
-
Voor mij kan zaterdag ook Koen.
Ben nog nie zeker of we erbij kunnen zijn , hangt een beetje af van de zoon (tegen dan 1.5 jaar).
Heb er wel zin in !!!Amaai , we kunnen hier al bijna een lijstje opstellen met deelnemers zonder dat er een datum of iets dergelijks is vastgelegd 😆 😆 😆
OK , ik zal ervoor zorgen .
Datum zal ik zo snel mogelijk vastprikken .Vraagje aan allen . Moet het een zondag of zou een zaterdag ook kunnen ?
Kwestie dat dit voor mij makkelijker zou zijn ivm mijn zoon .Als de datum vastligt zal ik een draadje openen war stelselmatig meer info zal verschijnen.
We zijn begonnen . Thx ‘8ees 🙄 😈 😉
Amaai , we kunnen hier al bijna een lijstje opstellen met deelnemers zonder dat er een datum of iets dergelijks is vastgelegd 😆 😆 😆
OK , ik zal ervoor zorgen .
Datum zal ik zo snel mogelijk vastprikken .Vraagje aan allen . Moet het een zondag of zou een zaterdag ook kunnen ?
Kwestie dat dit voor mij makkelijker zou zijn ivm mijn zoon .Als de datum vastligt zal ik een draadje openen war stelselmatig meer info zal verschijnen.
We zijn begonnen . Thx ‘8ees 🙄 😈 😉
als het nog eens zou doorgaan, wil ik deze keer er zeker bij zijn ❗
Vorige keren echt iets gemistals het nog eens zou doorgaan, wil ik deze keer er zeker bij zijn ❗
Vorige keren echt iets gemist[quote=”mcklusky”:rtfow8ae]inderdaad prachtig filmpje ‘8ees, bedankt ook voor de link naar t forum op garage tv 😉 [/quote]
Your welcome 😀
[quote=”mcklusky”:rtfow8ae]inderdaad prachtig filmpje ‘8ees, bedankt ook voor de link naar t forum op garage tv 😉 [/quote]
Your welcome 😀
een aangezien wij ook in de fruitstreek gaan wonen willen we best helpen waar kan…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.