Herfstrit 2007 Nog nooit eerder gepost !

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Herfstrit 2007 Nog nooit eerder gepost !

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
    • [quote=”Rufie”:3l2r3516]Ben te vinden voor nog een herfstrit 😉 [/quote]

En we zijn vertrokken se ! 😉

😀 D D

[quote=”Rufie”:3l2r3516]Ben te vinden voor nog een herfstrit 😉 [/quote]

En we zijn vertrokken se ! 😉

😀 D D

Ben te vinden voor nog een herfstrit 😉

Ben te vinden voor nog een herfstrit 😉

Als het aan één tafelmoet (wat eigenlijk ook wel een leuk idee zou zijn) zal het toch een grotere moeten zijn .
              Ik zat steeds rond de 60 auto’s en + 100 personen doch ik denk dat de volgende (tenzij de Nederlanders de weg naar hier vinden of het daar posten) rond de helft zal hangen .
              Deze keer zal de begin en eindplaats anders zijn door mijn verhuis (60km van de start en eindlocatie) .
              Het zal hier in de fruitstreek plaats vinden .
              Tof dat er mensen zijn die nog naar de Herfstrit vragen . Dat is een teken dat het goed was en bijgebleven is. Dat is voor mij een goed teken dat ik in de opzet geslaagd was .

inderdaad prachtig filmpje ‘8ees, bedankt ook voor de link naar t forum op garage tv 😉

[quote=”911-lover”:29o3famh]Leuk filmpje .
                  Dat met die 5€ kon ik niet verstaan en begrijpen .
                  Wat bedoelde je hiermee ?[/quote]

Zo hoor ik het graag, al is het een route die we ooit al gedaan hebben.
                  Dat is helemaal nie erg eh 🙂
                  (5 Euro), was gewoon iemand die bij ons bij was, die zei ‘you want picture from car ? 5 Euro’ voor een beetje onozel te doen, omdat ik aan het filmen was met de digitale camera 🙂
                  Ik had het er tussen laten staan met geluid, dat niet van de beste kwaliteit was 😕
                  Op youtube kreeg ik het filmpje zelfs nog niet op, door de liedjes.
                  Dat is weer music violation, hopenlijk blijft het zonder problemen op garagetv staan ! 8)

Leuk filmpje .
                    Dat met die 5€ kon ik niet verstaan en begrijpen .
                    Wat bedoelde je hiermee ?

Kleinschaliger betekent daarom niet minder gezellig hé Koen 😉 )
                      dan kunnen we misschien weer met zn allen aan één tafel ? 😈

Als de tijd meezit wilik weer iets uitdokteren tegen de Herfst .Het zal wel veel kleinschaliger zijn (ben niet meer op het Nederlands forum) .
                        Ook ik mis het (en dan vooral de persoonlijk contacten .
                        Wordt vervolgd. 😉

Anoniem

Super ! Ik beloof plechtig op mijn communiezieltje dat ik er bij de volgende ook bij ben !

Nostalgie 😆

Wanneer komt de volgende herfstrit er Koen ???

P.S. Hoor daar een RUF brullen 😈

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.