Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche filmpjes › Herfstrit 2007 Nog nooit eerder gepost !
- Dit onderwerp bevat 42 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 6 maanden geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
17 februari 2009 om 15:26
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Rufie”:3l2r3516]Ben te vinden voor nog een herfstrit 😉 [/quote]
En we zijn vertrokken se ! 😉
😀 D D
[quote=”Rufie”:3l2r3516]Ben te vinden voor nog een herfstrit 😉 [/quote]
En we zijn vertrokken se ! 😉
😀 D D
Als het aan één tafelmoet (wat eigenlijk ook wel een leuk idee zou zijn) zal het toch een grotere moeten zijn .
Ik zat steeds rond de 60 auto’s en + 100 personen doch ik denk dat de volgende (tenzij de Nederlanders de weg naar hier vinden of het daar posten) rond de helft zal hangen .
Deze keer zal de begin en eindplaats anders zijn door mijn verhuis (60km van de start en eindlocatie) .
Het zal hier in de fruitstreek plaats vinden .
Tof dat er mensen zijn die nog naar de Herfstrit vragen . Dat is een teken dat het goed was en bijgebleven is. Dat is voor mij een goed teken dat ik in de opzet geslaagd was .inderdaad prachtig filmpje ‘8ees, bedankt ook voor de link naar t forum op garage tv 😉
[quote=”911-lover”:29o3famh]Leuk filmpje .
Dat met die 5€ kon ik niet verstaan en begrijpen .
Wat bedoelde je hiermee ?[/quote]Zo hoor ik het graag, al is het een route die we ooit al gedaan hebben.
Dat is helemaal nie erg eh 🙂
(5 Euro), was gewoon iemand die bij ons bij was, die zei ‘you want picture from car ? 5 Euro’ voor een beetje onozel te doen, omdat ik aan het filmen was met de digitale camera 🙂
Ik had het er tussen laten staan met geluid, dat niet van de beste kwaliteit was 😕
Op youtube kreeg ik het filmpje zelfs nog niet op, door de liedjes.
Dat is weer music violation, hopenlijk blijft het zonder problemen op garagetv staan ! 8)Leuk filmpje .
Dat met die 5€ kon ik niet verstaan en begrijpen .
Wat bedoelde je hiermee ?Kleinschaliger betekent daarom niet minder gezellig hé Koen 😉 )
dan kunnen we misschien weer met zn allen aan één tafel ? 😈Als de tijd meezit wilik weer iets uitdokteren tegen de Herfst .Het zal wel veel kleinschaliger zijn (ben niet meer op het Nederlands forum) .
Ook ik mis het (en dan vooral de persoonlijk contacten .
Wordt vervolgd. 😉Anoniem18 februari 2009 om 00:21Super ! Ik beloof plechtig op mijn communiezieltje dat ik er bij de volgende ook bij ben !
Nostalgie 😆
Wanneer komt de volgende herfstrit er Koen ???
P.S. Hoor daar een RUF brullen 😈
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.