Herfstrit #4 ??

Home Forum Zeverhoekje Herfstrit #4 ??

• Maker
    Discussie

• MRD-Porsche
    Deelnemer

Koen,

al enig idee of dit jaar de herfstrit zal plaatsvinden of niet ?

Denk dat er een aantal forummers zijn die zich deze vraag stellen, dus vandaar…

Greetz

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
      • Ik heb nog van iemand een aanbieding gekregen om mee te helpen aan een rit dankzij dit draadje , dus we zullen zien wat de toekomst brengt

Anoniem

dan gaan we ervoor hé! heb nog tot 1augustus tijd tot de nwe job dus shoot….
          als ik met iets kan helpen, is nw voor mij maar wil bijleren 😉 ) 🙂

[quote=”Rufie”:3t8px5f8]Als jullie interesse hebben, wil ik me wel engageren om dit te herdoen in de herfst, dan is er toch een Herfstrit.
            Dan zie ik dit als een try-out en met nog een paar tips van Koen erbij moet dat wel lukken.

To be continued…

Rufie.[/quote]

Mijn steun heb je volledig .
            Met een samenwerking kan ik volledig leven .
            Alleen zie ik het momenteel niet meer zitten.

Wie weet … To be continued 💡

Anoniem

nope Eric, geen prijzen maar toch leuk dagje hé 🙂 )

En Mark, ben je in de prijzen gevallen ❓

Dit was voor ons de allereerste deelname aan een ‘rally’ met bolleke en pijltje. Is toch goed meegevallen.

Eric

Anoniem

gisteren nog een rally meegedaan, zaten wel teveel stukken onverhard tussen en een stuk met een zandweg met putten etc…
                  voor een cayenne perfect, voor een verlaagde boxster…. rillen en zweten….

Anoniem

Idd heel spijtig. Maar als je beziet wat een knap werk de Koen er altijd van maakte, kostte echt wel heel een pak tijd.

Ook spijtig van dat lekker eten ‘s avonds. Dju toch… 🙁

Spijtig Koen, jouw rit was er steeds een waar in naar uitkeek…

[quote=”Rufie”:wrws4lqn]Met rally bedoel ik zoektocht.
                        Zelfde principe als de Herfstrit. Weg zoeken met pijltje bolleke, vragen oplossen, etc…zeker geen wedstrijd tegen de klok.[/quote]

waar wanneer wie kan deelnemen, graag meer info

De autorally trok veel volk in de jaren 70 hebben mijn grootouders altijd gezegd. Een leuke manier om nieuwe terreinen te verkennen, iets bij te leren (dankzij de vragen onderweg) en om er met de familie een dagje tussenuit te zijn. Dus autorally is niet zoals op tv hé 😉
                          Nu toen werd er vooral de nadruk op de vragen gezet en niet het rijden, dus bij de vele stopplaatsen uitstappen en een paar vragen oplossen.

Het Davidsfonds heeft er trouwens jaarlijks ook ééntje voor voet, fiets en auto.. euh gangers 😛 ?

[quote=”fdeville”:26ownys7]
                            Een Porsche rally ? Vertel eens iets meer[/quote]

😀 D roll: 😉

Met rally bedoel ik zoektocht.
                              Zelfde principe als de Herfstrit. Weg zoeken met pijltje bolleke, vragen oplossen, etc…zeker geen wedstrijd tegen de klok.

Anoniem

[quote=”Rufie”:3us91urv]Ik organiseer zelf een rally nu zondag voor een vereniging waar ik bij ben.

De route vind ik prachtig. Het slingert zich door de Vlaamse Ardennen. Op en af, mooie panorama’s, af en toe een recht stuk, een 130 km in totaal.
                                [/quote]
                                Een Porsche rally ? Vertel eens iets meer

Ik heb interesse en kan misschien nog wel enkele sponsors hiervoor warm maken…

Ik organiseer zelf een rally nu zondag voor een vereniging waar ik bij ben.

De route vind ik prachtig. Het slingert zich door de Vlaamse Ardennen. Op en af, mooie panorama’s, af en toe een recht stuk, een 130 km in totaal.

Als jullie interesse hebben, wil ik me wel engageren om dit te herdoen in de herfst, dan is er toch een Herfstrit.
                                    Dan zie ik dit als een try-out en met nog een paar tips van Koen erbij moet dat wel lukken.

To be continued…

Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.