Herfstrit #4 ??

Home Forum Zeverhoekje Herfstrit #4 ??

• Maker
    Discussie

• MRD-Porsche
    Deelnemer

Koen,

al enig idee of dit jaar de herfstrit zal plaatsvinden of niet ?

Denk dat er een aantal forummers zijn die zich deze vraag stellen, dus vandaar…

Greetz

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
      • [quote=”plumber”:2wdtlzwz]Of ge kunt doen zoals ik, een tuinman aannemen.

Die doet niet enkel het gras af maar doet ook de hagen af en doet het onkruid uit…
        [/quote] of zit bij u vrouw het grasmatje te scheren 😉

Ik vrees dat de Herfstrit dit jaar niet gaat plaats vinden .
          Door het drukke private leven en het enorm voelbare drukker wordende werk (ja , mijn baas zegt ook al dat dat mijn schuld is 😆 😆 😆 ) zit er gewoon geen gaatje tijd in om zo’n rit voor e bereiden .
          En omdat in mijn aanstaande verlof te doen zie ik echt niet zitten .
          De rust is wel verdiend en die ga ik ook nemen ook .
          Sorry jongens .
          Misschien volgend jaar weer 😉

Probleem van 50/50 is dat niemand het echt voor het zeggen heeft omdat er nooit een meerderheid is…

Met goede afspraken kan je ver komen op voorwaarde dat ze nageleefd worden. Ik heb dan nog liever 49% aandelen, dan weet ik dat ik niets te zeggen heb…

Ik heb uiteindelijk mijn compagnon uitgekocht 8)

Ok das duidelijk Koen.

Tussen haakjes, ik heb ook een vennoot in de zaak (50/50) en voor mij kan het niet beter zijn.
              Is zeker niet altijd slecht. Goede afspraken en altijd eerlijk blijven en je zit goed.

gewoon hele slechte ervaringen met compagnons… 🙄

Heb zelf heel slechte ervaringen met compagnons uitkopen 🙄
                  k’Wens hem veel sterkte toe 😯

Plumber

Is niet zeker Dennis , hangt een beetje af van wat er nu gaat komen.
                    De gesprekken met mij donderdag zijn goed gegaan en ik kan een zeer flinke vooruitgang maken (ook financieel ) .
                    Hij wilde enkel de zaak overnemen (compagnon uitkopen ) als de gesprekken met mij positief waren daar hij enkel de stap wilde zetten als IK erin ging .
                    De onderhandelingen om de compagnon uit te kopen zijn giisteren begonnen en zeer spoedig zal ik weten of hij de zaak alleen heeft (en ik er dus heen ga) of niet (en ik dus in de Geletterde blijf)

Een mens moet vooruit hé. Volgend jaar koop je een nieuwe GT3 ?

Verandering van spijs doet leven, zeggen ze… 😉

Carriere bij de Geletterde Mens van korte duur.
                        Spijtig !

In ieder geval veel succes met de nieuwe job.

[quote=”911-lover”:2wuwif0x][quote=”mcklusky”:2wuwif0x]
                          Trouwens Koen, in uw buurt zijn ook heel wat mooie en lekkere start locaties 😉 [/quote]

Ik weet het en ook prachtige wegen en landschappen doch een startlocatie vinden waar we allemaal samen komen en ontbijten zonderde prijs te moeten opdrijven is net iets moeilijker 😉 [/quote]

[quote=”Luke”:2wuwif0x][quote=”911-lover”:2wuwif0x]Meer later als er een zekerheid is 😈
                          [/quote]

lekker cryptsch zenne…. 😀 [/quote]

Laten we het zo stellen dat ik gisterenavond op gesprek ben geweest na een schitterend aanbod en ik zeer waarschijnlijk ga toehappen 😉

[quote=”mcklusky”:umuqepj3]
                            Trouwens Koen, in uw buurt zijn ook heel wat mooie en lekkere start locaties 😉 [/quote]

Ik weet het en ook prachtige wegen en landschappen doch een startlocatie vinden waar we allemaal samen komen en ontbijten zonderde prijs te moeten opdrijven is net iets moeilijker 😉

8. MRD (als ik mijn rijbewijs dan al heb…) 😀

[quote=”stefx911″:xhlkvvxv]Wie wil dat Koen terug een prachtige Herfstrit organiseert?

1. Stefx911
                                2. LuKe
                                3. SidewindR
                                4. Rufie
                                5. Chris_lbr
                                6. Maddict[/quote]

7. De mcKlusky’s

Trouwens Koen, in uw buurt zijn ook heel wat mooie en lekkere start locaties 😉

[quote=”911-lover”:1egxa41f]Er zal misschien weldra weer wat veranderen in mijn leven waardoor de startplaats dezelfde zou kunnen zijn dan afgelopen jaar . 😉

Meer later als er een zekerheid is 😈
                                  [/quote]

lekker cryptsch zenne…. 😀

Dat is al een toffe motivatie .
                                    Er zal misschien weldra weer wat veranderen in mijn leven waardoor de startplaats dezelfde zou kunnen zijn dan afgelopen jaar . 😉

Meer later als er een zekerheid is 😈

Over maaien : ik heb ook liggen denken aan een zitmaaier doch doordat het geen rechte grasstukken zijn met hopen struken , bomen , beeldjes etc is dat onmogelijk.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.