Herfstrit Bulen

• Maker
    Discussie
  • Hier een paar foto’s voor de liefhebbers :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • [quote=”porsche4ever” post=146816][quote=”Mushroom” post=146804]Porsches heb je nooit genoeg 😉 :happy:[/quote]
      +1 :applaus:[/quote]
      +1
      Dat is inderdaad een vetgeil hok. En blinken dat het doet ! … :respekt:

[quote=”Mushroom” post=146804]Porsches heb je nooit genoeg 😉 :happy:[/quote]
        +1 :applaus:

Porsches heb je nooit genoeg 😉 :happy:

Jij hebt al een oldie :popcorn:

Dat dit één van de mooiste Porsches, in één van de mooiste kleuren, in één van de beste uitvoeringen met één van de mooiste interieurs is en dat ik jou een klein beetje haat omdat jij hem wel hebt en ik niet 😉

(Dat van die haat was een grapje ;))
              In ‘t kort: Vet hok, ik wou dat’t de mijne was :salut:

Hoe bedoel je?

Brrrrrrrrrrr…. 😯

*want*!! :applaus:

Dank u benny!
                    Heel mooi!

Tot maandag

@Ronvos hier de foto’s van uw WTL(WETLOOK) 😉

@ronvos betere foto’s van uw wagen volgen nog 😉

@rufie
                        ik wist niet dat u het was die de rit organiseerde,samen met uw vrouw,het was gewoon top :up:

Heel mooie foto’s zeg, hoop dat ik ooit eens de tijd zal vinden om mee te rijden en een paar mensen van het forum te ontmoeten

Ziet er top uit . :up:

Dank je ! Waren met 45 Porsches. Daar kan je al eens de decor mee vullen 😀

XXX

Mooie opkomst :respekt:

Hey ronvos,

hier heb ik er alvast twee 😉

Heb een kleine selectie reeds online gezet. Rest volgt nog…

Het album vind je hier : https://www.facebook.com/GoodTimesInMotion

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.