Herfstrit editie 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Herfstrit editie 2013

• Maker
    Discussie
  • Heren,

Na een succesvolle vorige editie werd besloten om ook dit jaar een rondrit op poten te zetten… In bijlage alvast een uitnodiging!

Mechelse Automobiel Klub (MAK) stelt voor:‘HERFSTRIT’editie 2013!
    Een toeristische rondrit van +/- 125km voor oldtimers & Classic-cars. Roadbook opgesteld in bol/pijl systeem, dus toegankelijk voor iedereen!

Afspraak : Maandag 11 November 2013
    Voetbalchalet SK Peulis
    Voetbalstraat 1
    2580 Peulis – Putte (Nabij Mechelen)

koffie + ontbijtkoek staan klaar vanaf 8.15h.

Deelnemers die dit wensen kunnen een middagmaal nuttigen, doch dit moet op voorhand vermeld en betaald worden:

– Winter BBQ (3St vlees + groentenbuffet) aan 20 Euro/PP.
    Geen andere eetmogelijkheden in de nabijheid

Wie kan deelnemen?
    Iedereen met een wagen die de gezegende leeftijd van 25 jaar bereikt heeft. Doch voertuigen van voor 1955 nemen gratis deel! Meerdere inzittenden per auto zijn toegelaten.
    Timing:
    8.15 uur : opening inschrijvingstafel
    9.30 uur : start 1e wagen klassieke rondrit
    Omstreeks 17 uur : aankomst & prijsuitreiking.
    Deelnamerecht:
    Voorinschrijving aan de rondrit kost 20 € per team (MAK leden gratis) Extra passagiers 8 € / persoon. Hiervoor krijgt U een verzorgde roadbook, een rallyplaat en een consumptie aan de start.
    Inschrijven: Stuur volgende gegevens naar inschrijven@makhcc.be of online http://www.makhcc.be

Inzittenden:
    Piloot Naam : …………………………………………………………………
    Adres : …………………………………………………………………
    E-mail : ………………………………………………………………
    Telefoonnummer : ………………………………………………
    Club …………………………………………

Aantal extra passagiers (excl. navigator): ………………………………

Lunch aantal: …………

Voertuig :
    Merk:…………………………
    Type:………………………………
    Nummerplaat: ………………………
    Bouwjaar :…………

Betaling:
    Betaling uit te voeren op rekeningnummer van MAKhcc vzw, IBAN: BE47 2300 2784 5080, BIC : GEBABEBB. Met vermelding van “herfstrit, de namen van het team en indien men een lunch wenst te nuttigen, het aantal”.
    De inschrijvingen en betalingen dienen voor 1 November 2013 in ons bezit te zijn. Na deze datum wordt 2 € extra aangerekend.

Extra info: Herfstrit@makhcc.be

BannerHerfstrit4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Inschrijvingen starten weldra! 😀
      Van zodra editie 2014 vorm begint te krijgen, zien jullie deze vorderingen hier op het forum wel verschijnen!
      Alvast bedankt voor jullie interesse!!

Dat is weeral fijn gedaan mijn gedacht :first:

Misschien volgende editie ook meedoen…..

ja, das juist, ik zou nog bijna vergeten te stoefen… Het forum is een overwinning rijker! Dankzij mijn super co-driver hebben wij toch wel de eerste plaats gepakt zeker! :first:
          Een ideale afsluiter van een superdag! Met onze complimenten voor de organisatie! Schrijf ons maar al in voor de volgende editie Ruben, hopelijk met wat meer inschrijvingen van het forum…

Greets,

Gijsbeer.

Attachments:
          • DSC_6587.JPG
          • toppie.jpg

Jammer, maar het maximum aantal deelnemers (140) was 3 weken voor de rit al bereikt.
            Uiteindelijk zijn er 147 gestart…
            Een reden te meer om er volgend jaar tijdig bij te zijn! 🙂

XXX

Getver, ben ik daar al een jaar lid en ik was te laat om in te schrijven :bounce:

9_2013-11-12.JPG

Schiftingsvraag:

1379671_440054982766597_845616048_n.jpg

En tot slot het winnende team:

DSC_0262.JPG

Klein voorsmaakje:
                  Dag afgeklokt met 147 aanwezige teams.

1_2013-11-12.JPG

2_2013-11-12.JPG

3_2013-11-12.JPG

4_2013-11-12.JPG

5_2013-11-12.JPG

6_2013-11-12.JPG

7_2013-11-12.JPG

8_2013-11-12.JPG

Eerste prijs ging zowaar naar een forumlid!
                    Gijsbeer, Nogmaals proficiat!

Foto’s & videomateriaal volgt één dezer.
                      Neem in tussentijd alvast even een kijkje op volgende link: https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.10151700175933204&type=1

Nogmaals bedankt trouwens aan alle deelnemers!

Fotokes gemaakt ?

Laat maar komen 😀 😀 😀

Klopt, niet meteen een TV succes te noemen, maar wel mooie reclame voor de rit! 🙂

Ik heb u op tv gezien 😀

Wij zijn er alvast klaar voor!
                              P1110591kopie.jpg

Herfstrit editie 2013 = VOLZET!
                                Vanaf nu zal er worden gewerkt met een wachtlijst. Wens je jezelf op de reservelijst te laten plaatsen, stuur dan je gegevens naar Herfstrit@makhcc.be

Persoonlijk berichtje naar mij sturen mag ook, dan kijk ik wat ik voor jullie kan doen!

[quote=”RubenB” post=146987]Begrijpelijk! 🙂
                                  Het beste dat je kan doen is mij enkele dagen voor het evenement (wanneer de weersvoorspelling gekend zijn) eens contacteren en dan kijk ik wat ik voor je kan doen! :)[/quote]

moest dat mogelijk zijn, dat zou super goed nieuws zijn, doe ik zeker, bedankt :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.